خدمات پس از فروش عمده‌ترین مشکل مشتریان و کسبه بازار موبایل/سهم ناچیز گوشی‌های داخلی از بازار
رئيس اتحاديه فروشندگان تلفن همراه مرکز مازندران خبر داد

خدمات پس از فروش عمده‌ترین مشکل مشتریان و کسبه بازار موبایل/سهم ناچیز گوشی‌های داخلی از بازار

<p><span style="font-size: larger;">رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه مرکز مازندران عمده&zwnj;ترین مشکل حال حاضر مشتریان و کسبه بازار تلفن همراه را خدمات نامطلوب پس از فروش و گارانتی برندهای خارجی اعلام کرد.</span></p>

به گزارش مازند اصناف؛ رضا پلنگ افکن در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص تازه‌ترین وضعیت معاملات و نوسانات قیمتی بازار تلفن همراه در استان اظهار کرد: وضعیت فعلی بازار طبیعی و مطلوب است و تنش‌های موجود، فروکش پیدا کرده است.


وی افزود: با افزایش تعداد و دایره فعالیت شرکت‌های وارداتی، نیازهای بازار موبایل تا حد زیادی مرتفع شده است و آرامش به بازار برگشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه مرکز مازندران خاطرنشان کرد: در خصوص نوسانات شدید قیمت در بازار نیز طی هفته‌های اخیر با روند رو به پایین قیمت دلار، کاهش قیمت‌ها در بازار را شاهد هستیم.

پلنگ افکن متذکر شد: مشکل کمبود لوازم جانبی و برخی قطعات و حتی تامین تلفن همراه برخی از برندهای خارجی نیز برطرف شده است.

وی عنوان کرد: رجیستری هم که یکی دیگر از مشکلات رایج مشتریان و کسبه بود، تا حد قابل رضایتی، حل و فصل شده است و مسافران واقعی می‌توانند گوشی وارداتی خود را در سامانه ثبت کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه مرکز مازندران عمده‌ترین مشکل حال حاضر مشتریان و کسبه بازار تلفن همراه را خدمات نامطلوب پس از فروش و گارانتی برندهای خارجی اعلام و تصریح کرد: متاسفانه شرکت‌هایی که در حال عرضه گوشی و لوازم جانبی موبایل هستند، در قبال گارانتی، خدمات مطلوبی در مراکز و شهرستان‌های استان‌ها نمی‌دهند و این موضوع به یک معضل در بازار تلفن همراه تبدیل شده است.

پلنگ افکن تاکید کرد: متاسفانه در نمایندگی‌ شرکت‌های پخش برندهای خارجی به خصوص سامسونگ و آیفون حتی در مراکز استان‌ها نیز خدمات مطلوب پس از فروش ارائه نمی‌شود و الزام ارسال گوشی‌ها به پایتخت کشور، موجب نارضایتی و گلایه مشتریان را فراهم آورده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان تلفن همراه مرکز مازندران در خصوص سهم و رغبت مشتریان در خصوص خرید گوشی‌های ایرانی اذعان کرد: سهم گوشی‌های تولید داخل در بازار بسیار ناچیز و کمتر از 4 درصد است و با وجود برندهای معتبر و شناخته شده خارجی، رغبت عمومی دندان‌گیری از سوی مشتریان وجود ندارد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه