تشدید نظارت‌ها بر فعالیت خبازی‌های مازندران
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران تاکید کرد:

تشدید نظارت‌ها بر فعالیت خبازی‌های مازندران

معاون هماهنگی امور اقتصادی وگردشگری استانداری مازندران با تاکید بر تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای خبازی و ارتقای کیفیت نان از فرمانداران خواست با اخلال‌گران تامین آرد و نان در شهرستان‌ها برخورد قانونی صورت گیرد.

به گزارش مازنداصناف، حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی وگردشگری استانداری مازندران امروز یک‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با تاکید بر تشدید نظارت بر فعالیت واحدهای خبازی و ارتقای کیفیت نان از فرمانداران خواست ترتیبی اتخاذ شود با رعایت دستورالعمل ها و ضوابط ابلاغی ضمن تلاش برای افزایش کیفیت نان با اخلال‌گران تامین آرد و نان در شهرستان ها برخورد قانونی صورت گیرد.

 

وی از تشویق خبازان با پخت نان با کیفیت خبر داد و از اتحادیه خبازان خواست نسبت به ارزیابی عملکرد واحدهای خبازی اقدام و نانوایانی که پخت نان با کیفیت و ماکول دارند مورد تقدیر و تشویق قرار گیرند.

خیریانپور افزود: هماهنگی‌های لازم با تعزیرات حکومتی و سایر مراجع قضایی ذیربط به عمل آمد تا بدون هیچگونه مسامحه با عوامل متخلف و مخل در امر تامین و توزیع آرد و پخت نان برخورد قانونی صورت گیرد.

دبیر کارگروه آرد و نان استان مازندران تاکید کرد: طبق دستورالعمل‌های ابلاغی و تاکید معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری ، در صورت تکرار تخلف از سوی واحد صنفی، موضوع در کارگروه آرد و نان شهرستان مطرح و نسبت به قطع سهمیه آرد و انتقال آن به نزدیک‌ترین واحد خبازی و یا صدور پروانه کسب برای افراد متقاضی جدید که مسئولیت‌پذیر باشند. اقدام خواهد شد.

 

عباسعلی وفایی‌نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران  نیز در ادامه اظهار کرد : با توجه به تعطیلات نیمه شهریور ، گروه‌های رصد و پایش عملکرد واحدهای خبازی متشکل از دستگاه‌های نظارتی شهرستان‌ها موظف شدند ضمن انجام بازرسی‌های سرزده از سطح نانوایی‌ها عملکرد این واحدهای صنفی را ارزیابی و نتیجه را به مراجع ذیربط گزارش کند.

وی با اشاره به تاکید استاندار مازندران بر افزایش کیفیت پخت نان در استان، گفت: به منظور افزایش مهارت‌های نانوایان در عمل‌آوری آرد و پخت نان با کیفیت، اتحادیه خبازان با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های لازم برای پخت نان با کیفیت اقدام خواهد کرد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران بیان کرد: عملکرد واحدهای خبازی که نان با کیفیت و ماکول پخت می نمایند مورد تشویق و تقدیر قرار خواهد گرفت.

انتهای خبر/


ارسال دیدگاه