اطلاعیه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره به‌روزرسانی سامانه‌ها

اطلاعیه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران درباره به‌روزرسانی سامانه‌ها

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران طی اطلاعیه‌ای به ارائه توضیحاتی در خصوص علت کندی ایجاد شده در استفاده از سامانه‌ها و لزوم به‌روزرسانی سامانه‌ها پرداخت.

به گزارش مازنداصناف، حامدی مدیر روابط عمومی شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در مازندران در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص چرایی اختلال‌های اخیر در سامانه‌های این بانک گفت:  با توجه به استقبال گسترده اقشار مختلف جامعه از خدمات آنلاین بانک و افزایش چشمگیر تعداد مشتریان و همچنین افزایش تعداد وام‌های پرداختی که در مقایسه با سایر بانک‌ها عدد کم‌نظیری است، سامانه‌های بانک با حجم بار مضاعفی در روزهای اخیر روبه‌رو بوده است.

وی افزود:  علت کندی ایجاد شده در استفاده از سامانه‌ها و همچنین اختلال‌هایی که در برخی از ساعات اوج تراکنش‌ها در سامانه‌هایی همچون همراه‌بانک «مهریران» رخ داده،‌ همین مسئله بوده که ممکن است در روزهای آتی نیز تکرار شود و لذا بانک از صبر و بردباری مشتریان سپاسگزار است.

مدیر روابط عمومی شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در مازندران ضمن اعلام صدور اطلاعیه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این باره گفت: در این اطلاعیه ضمن عذرخواهی از همه مشتریان وفادار خود، ‌آمده است که به‌طور ویژه و با هدف ارائه خدمات آنلاین گسترده‌تر و با کیفیتی بهتر، در حال ارتقا و به‌روزرسانی سامانه‌های مختلف به‌ویژه نرم‌افزار همراه‌بانک هستیم. به زودی و ضمن برطرف شدن برخی اختلال‌های ایجاد شده، شاهد ارائه خدماتی شایسته‌تر به همراهان بانک مهربانی‌ها خواهیم بود.

حامدی به جزییات بیشتر آمده در این اطلاعیه اشاره کرد و گفت: مشتریان می‌توانند برای دریافت خدمات پایه بانکداری الکترونیک، از طریق نسخه جدید نت‌بانک https://ib.qmb.ir/netway/index اقدام کرده و برای دریافت نام کاربری و رمز عبور نت‌بانک، از لینک https://ib.qmb.ir/netway/userAccount/signUp استفاده کنند.

وی متذکر شد: همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک (۰۲۱۴۳۲۲) به‌صورت ۲۴ساعته و در ۷ روز هفته آماده پاسخگویی به پرسش‌های مشتریان است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه