به گزارش مازنداصناف، حامدی مدیر روابط عمومی شعب بانک قرضالحسنه مهر ایران در مازندران در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص چرایی اختلالهای اخیر در سامانههای این بانک گفت: با توجه به استقبال گسترده اقشار مختلف جامعه از خدمات آنلاین بانک و افزایش چشمگیر تعداد مشتریان و همچنین افزایش تعداد وامهای پرداختی که در مقایسه با سایر بانکها عدد کمنظیری است، سامانههای بانک با حجم بار مضاعفی در روزهای اخیر روبهرو بوده است.
وی افزود: علت کندی ایجاد شده در استفاده از سامانهها و همچنین اختلالهایی که در برخی از ساعات اوج تراکنشها در سامانههایی همچون همراهبانک «مهریران» رخ داده، همین مسئله بوده که ممکن است در روزهای آتی نیز تکرار شود و لذا بانک از صبر و بردباری مشتریان سپاسگزار است.
مدیر روابط عمومی شعب بانک قرضالحسنه مهر ایران در مازندران ضمن اعلام صدور اطلاعیه بانک قرضالحسنه مهر ایران در این باره گفت: در این اطلاعیه ضمن عذرخواهی از همه مشتریان وفادار خود، آمده است که بهطور ویژه و با هدف ارائه خدمات آنلاین گستردهتر و با کیفیتی بهتر، در حال ارتقا و بهروزرسانی سامانههای مختلف بهویژه نرمافزار همراهبانک هستیم. به زودی و ضمن برطرف شدن برخی اختلالهای ایجاد شده، شاهد ارائه خدماتی شایستهتر به همراهان بانک مهربانیها خواهیم بود.
حامدی به جزییات بیشتر آمده در این اطلاعیه اشاره کرد و گفت: مشتریان میتوانند برای دریافت خدمات پایه بانکداری الکترونیک، از طریق نسخه جدید نتبانک https://ib.qmb.ir/netway/index اقدام کرده و برای دریافت نام کاربری و رمز عبور نتبانک، از لینک https://ib.qmb.ir/netway/userAccount/signUp استفاده کنند.
وی متذکر شد: همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بانک (۰۲۱۴۳۲۲) بهصورت ۲۴ساعته و در ۷ روز هفته آماده پاسخگویی به پرسشهای مشتریان است.
انتهای پیام/