رسیدگی بیش از 97 درصد گزارشهای مردمی به سامانه 124
اختصاصي/ مديريت نظارت و بازرسي در گفت و گو با مازند اصناف خبر داد

رسیدگی بیش از 97 درصد گزارشهای مردمی به سامانه 124

<p><span style="font-family: Tahoma;">تعداد 6780 گزارش مردمی طی 11 ماه گذشته به سامانه 124 در سراسر استان مازندران اعلام که به بیش از 97 درصد آنها رسیدگی شده است.</span></p>

حسین اصغر زاده عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار  مازند اصناف اظهار کرد: تعداد 6780 گزارش مردمی طی 11 ماه گذشته به سامانه 124 در سراسر استان اعلام که به بیش از 97 درصد آنها رسیدگی شده است.

 

مدیریت نظارت و بازرسی تصریح کرد: از این تعداد گزارش 4530 مورد به صورت تلفنی، 1968  مورد به صورت کتبی و 282 مورد به صورت حضوری  بوده است.



وی با اشاره به کشف 3697 مورد تخلف افزود: بیشترین آمار شکایات دریافتی متعلق به گران فروشی با 4297 مورد، کم فروشی و تقلب با 1260 مورد و عدم درج قیمت با 809 مورد، عدم صدور فاکتور با 248 مورد بوده است.



اصغرزاده عمده تخلف انجام شده در حوزه کالا و خدمات  را مربوط به خواروبار، انواع نان، حمل و نقل، مسافر، میوه و سبزی، پوشاک، غذاهای رستورانی و قهوه خانه ای، مرغ و تعمیر خودرو  بیان و بیان کرد: سامانه 124 آماده دریافت شکایات و گزارش های مردمی در سراسر استان مازندران  است.

 

 

 

 

انتهای پیام/

ب.حسینی



ارسال دیدگاه