حسین اصغر زاده عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار مازند اصناف اظهار کرد: تعداد 6780 گزارش مردمی طی 11 ماه گذشته به سامانه 124 در سراسر استان اعلام که به بیش از 97 درصد آنها رسیدگی شده است.
مدیریت نظارت و بازرسی تصریح کرد: از این تعداد گزارش 4530 مورد به صورت تلفنی، 1968 مورد به صورت کتبی و 282 مورد به صورت حضوری بوده است.
وی با اشاره به کشف 3697 مورد تخلف افزود: بیشترین آمار شکایات دریافتی متعلق به گران فروشی با 4297 مورد، کم فروشی و تقلب با 1260 مورد و عدم درج قیمت با 809 مورد، عدم صدور فاکتور با 248 مورد بوده است.
اصغرزاده عمده تخلف انجام شده در حوزه کالا و خدمات را مربوط به خواروبار، انواع نان، حمل و نقل، مسافر، میوه و سبزی، پوشاک، غذاهای رستورانی و قهوه خانه ای، مرغ و تعمیر خودرو بیان و بیان کرد: سامانه 124 آماده دریافت شکایات و گزارش های مردمی در سراسر استان مازندران است.
انتهای پیام/
ب.حسینی