درجه‌بندی کارخانجات آرد ماهانه انجام می‌شود
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران:

درجه‌بندی کارخانجات آرد ماهانه انجام می‌شود

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران اجرای درجه‌بندی کارخانجات آرد را گامی در جهت ارتقای کیفیت تولید و خدمت بهتر به مردم عنوان کرد.

به گزارش مازنداصناف،عباسعلی وفایی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته درجه‌بندی کارخانجات آرد استان به منظور تکمیل و بروزرسانی درجه بندی این واحدهای صنفی که با حضور نمایندگان استانداری، صمت، استاندارد، دانشگاه علوم پزشکی و انجمن کارفرمائی کارخانجات آرد استان تشکیل شد با اشاره به درگذشت شهادت‌گونه رئیس جمهور کشور آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: به دلیل حادثه ناگواری که رخ داد کشور عزیزمان تا چند روز آینده انتخابات زودهنگام را پیش رو دارد که مشارکت حداکثری مردم در این رویداد بزرگ مورد تاکید است.

وفایی‌نژاد با تاکید بر اینکه مردم با حضور در انتخابات در سرنوشت کشور تاثیرگذار خواهند بود افزود: مشارکت مردم در این رویداد مهم تضمین کننده ثبات، امنیت، عزت و سربلندی نظام خواهد بود.

وی ضمن تشکر از همه دستگاه‌هایی که ارزیابی و درجه‌بندی کارخانجات آرد را در دستور کار قرار دادند بیان کرد: یک حرکت درست می‌تواند منشا خدمات ارزشمند و یک تلنگر ، تحرک و پویایی برای خدمت بهتر به مردم استان باشد.

مدیرکل غله مازندران با بیان اینکه هدف از درجه‌بندی، آسیب‌شناسی و واقعیت‌شناسی است تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح نوسازی تجهیزات، و بروزرسانی کارخانجات برای ایده‌آل‌سازی عملیات تولید محصول استراتژیک آرد است.

وی با تاکید بر لزوم رعایت عدالت در اجرای این طرح، اظهار کرد: در اجرای طرح درجه‌بندی کارخانجات آرد باید با برقراری عدالت در رفتار و گفتار، در بخش‌های مختلف اعتماد ایجاد کرد و  با جدیت و دقت پیش رفت و نقاط ضعف طرح نیز هر چه سریع‌تر اصلاح شود.



وفایی‌نژاد با تاکید بر اینکه همه ما به دنبال یک رسالت هستیم و آن خدمتگزاری به مردم و پیشرفت نظام است افزود: هر یک نمره که اضافه یا کسر می‌شود حق‌الناس است و باید در امتیازدهی به کارخانجات با رعایت انصاف و عدالت رفتار کرد.

وی تاکید کرد: در گذشته درجه‌بندی کارخانجات آرد به صورت سالانه اجرا می‌شد، اما اکنون با طراحی فرم جدید، امتیازدهی به کارخانجات براساس نوسازی و بروزرسانی تجهیزات و همینطور بررسی عملکرد کارخانجات و شکایات مربوط به آنها به صورت ماهانه لحاظ می‌شود.

گفتی است در ادامه جلسه نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و انجمن صنفی کارخانجات آرد نیز به بیان نقطه نظرات و بحث و بررسی اجرای طرح پرداختند.

انتهای خبر/

 


ارسال دیدگاه