اصناف پای کار چله خدمت؛ ارائه خدمات رایگان به نیت شهدای خدمت به مردم
معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی مازندران خبر داد:

اصناف پای کار چله خدمت؛ ارائه خدمات رایگان به نیت شهدای خدمت به مردم

معاون تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به برپایی پویش چله خدمت در استان گفت: از فعالیت‌های دیگری که در قالب چله پیشرفت در حال برگزاری است، ارائه خدمات رایگان توسط اصناف به نیت شهدای خدمت به مردم است.

به گزارش مازنداصناف، حجت الاسلام محمد درخشنده معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی مازندران در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به برپایی پویش چله خدمت در استان مازندران گفت: در روزهای بزرگداشت شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور، تبلیغات اسلامی مازندران با انتشار و ترویج پویش چله خدمت در بین مجموعه‌های مردمی و نهادهای انقلابی فعالیت‌های بسیار زیادی صورت داده است.

وی افزود: از جمله فعالیت‌ها می‌توان به جلسات روشنگری و روایت پیشرفت خدمات دولت آیت الله رئیسی اشاره کرد و در همه شهرستان‌ها طی ۴۰ روز از شهادت تا اربعین شهدای خدمت، در مساجد شاخص شهرستان‌ها مجالس روشنگری و روایت پیشرفت خدمات دولت در حال برگزاری است.

حجت اسلام درخشنده گفت: از فعالیت‌های دیگری که در قالب چله پیشرفت در حال برگزاری است، ارائه خدمات رایگان توسط اصناف به نیت شهدای خدمت به مردم است.

وی ادامه داد:  در اداره کل تبلیغات اسلامی نیز طی هفته‌های گذشته دو مشاور در روزهای مشخصی مشاوره رایگان به مردم ارائه می‌دهند و این مشاورها در حوزه‌های خانواده، دینی و غیره است و چندین کانون فرهنگی نیز اقدام به طراحی، تولید و اجرای سرودهایی در زمینه تجلیل و بزرگداشت آیت الله شهید رئیسی کرده‌اند.

معاون فرهنگی و آموزشی تبلیغات اسلامی مازندران، متذکر شد: برخی از این گروه‌های سرودها در میادین اصلی شهر و مناطق پر رفت و آمد شهر به اجرای برنامه پرداختند.

انتهای خبر/


ارسال دیدگاه