پروانه کسب افزون بر ۱۴ هزار واحد صنفی مازندران الکترونیکی شد
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران خبر داد:

پروانه کسب افزون بر ۱۴ هزار واحد صنفی مازندران الکترونیکی شد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران با بیان اینکه فرایند تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا رایگان و غیرحضوری است، گفت که تا پایان فروردین ماه امسال پروانه کسب ۱۴ هزار و ۳۵۴ واحد صنفی این استان با دریافت شناسه یکتا، الکترونیکی شد.

به گزارش مازنداصناف، سیداسماعیل هاشمی روز یکشنبه با بیان اینکه بر اساس تبصره هفت ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزها تاپایان سال۱۴۰۲، تمام مجوزهای قدیمی باید به شناسه یکتا تبدیل شوند، اظهار داشت: فرایند تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا از طریق درگاه ملی مجوزها به نشانی اینترنتی mojavez.ir انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان‌های میاندورود، کلاردشت، گلوگاه، چالوس و بابل در صدر عملکرد و محمودآباد، سوادکوه شمالی، نور و رامسر در قعر جدول تبدیل پروانه صنفی کاغذی به شناسه یکتای الکترونیکی قرار دارند.

وی تصریح کرد: همچنین بر اساس حکم تبصره هفت ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به مجوز الکترونیکی یا شناسه‌ یکتا شوند و کسب وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می شوند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی مازندران گفت که با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب وکارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور به نشانی "qr.mojavez.ir" نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد.

هاشمی افزود: متقاضیان می توانند ️با تلفن همراه همراه خود و ورود فقط ۳ کد شماره سریال کارت ملی، شناسه یا کد صنفی و کد پستی محل کسب، در درگاه ملی مجوزها به نشانی "mojavez.ir"، به سرعت مجوز الکترونیکی یا شناسه یکتا دریافت کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای خبر/


ارسال دیدگاه