۲۵ اردیبهشت‌ماه؛ آخرین مهلت تبدیل پروانه‌های کسب به «شناسه یکتا»
وزیر امور اقتصادی و دارایی خبر داد؛

۲۵ اردیبهشت‌ماه؛ آخرین مهلت تبدیل پروانه‌های کسب به «شناسه یکتا»

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: ۲۵ اردیبهشت، مهلت تبدیل پروانه های کسب به شناسه یکتا است و امیدواریم امسال پس از پایان زمان حکمی که در قانون تسهیل صدور مجوزها وجود دارد، گزارش دهیم که این قانون پیش از پایان دولت به طور کامل اجرا شده است.

به گزارش مازنداصناف، سید احسان خاندوزی در هشتادو یکمین جلسه هیئت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار، اظهار کرد: هر سال حمایت‌ها و پشتیبانی‌های جدی‌تری را از سوی مقام معظم رهبری و دولت برای بهبود محیط کسب و کار دریافت می‌کنیم. سه سال اخیر را می‌توان یک نقطه تحول در این حوزه دانست. هیأت مقررات زدایی پیشبرد قانون را بر عهده دارد اما در عمل خود فعالان اقتصادی و تشکل‌ها این چرخه را به پیش می‌برند.

 

وزیر امور اقتصادی و دارایی  گفت: ۲۵ اردیبهشت، مهلت تبدیل پروانه های کسب به شناسه یکتا است و امیدواریم امسال پس از پایان زمان حکمی که در قانون تسهیل صدور مجوزها وجود دارد، گزارش دهیم که این قانون پیش از پایان دولت به طور کامل اجرا شده است.

 

وی افزود: اتاق اصناف در کنار دو اتاق دیگر راهبری را انجام می‌دهند. امیدوار هستیم امسال پس از پایان زمان حکمی که در قانون تسهیل صدور مجوزها وجود دارد، به خدمت رئیس جمهور برسیم و گزارش دهیم که این قانون پیش از پایان دولت به طور کامل اجرا شده است.

منبع:  پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران

انتهای خبر/


ارسال دیدگاه