هیچ محدودیتی در عرضه نان به شهروندان وجود ندارد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران:

هیچ محدودیتی در عرضه نان به شهروندان وجود ندارد

هیچ محدودیتی در عرضه و تامین نان وجود ندارد و ایجاد هرگونه محدودیت برخلاف سیاست‌های ابلاغی تخلف محسوب می‌شود.

به گزارش مازنداصناف، عباسعلی وفائی نژاد مدیرکل غله و دبیرکارگروه آرد و نان استان مازندران گفت: با اجرای طرح کشیک نوروزی از ۲۵ اسفند تا پایان عید سعید فطر ۳ هزار تن آرد به صورت فوق العاده به منظور تولید نان و ارائه به همشهریان و مسافران در اختیار نانوایان استان قرار گرفت.

او با توجه به در پیش بودن عید فطر و ورود مسافران به استان، افزود: نانوایی‌های مجری طرح کشیک علاوه بر فعالیت عادی خود به صورت فوق العاده تا ساعت ۲۲ و با تشخیص کارگروه آرد و نان هر شهرستان اقدام به تولید و عرضه نان می‌کنند.

وفائی نژاد گفت: در راستای رعایت حقوق شهروندان و تاکیدات استاندار محترم مازندران، هیچ محدودیتی در عرضه و تامین نان مورد مصرف خانوار وجود ندارد و ایجاد هرگونه محدودیت برخلاف سیاست‌های ابلاغی تخلف محسوب شده و رسیدگی به این مسئله در دستور کار دستگاه‌های نظارتی استان قرار دارد.

دبیر کارگروه آرد و نان استان با بیان این که نظارت جدی بر این موضوع به فرمانداران ابلاغ و رسیدگی و نظارت بر این مسئله در دستور کار تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، سازمان جهاد کشاورزی و بازرسان اتاق اصناف قرار گرفته است، افزود: شهروندان استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله تعطیلی خودسرانه، کاهش زمان پخت، کاهش وزن نان و ... می‌توانند موارد را به شماره‌های ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ سازمان صمت گزارش دهند.

وفائی نژاد همچنین در خصوص ادای نذورات از طریق نانوایی‌ها، گفت: دستورالعمل نحوه پرداخت وجه به خبازی‌ها و ادای نذورات به همه عوامل اجرایی و خبازان اطلاع رسانی شده و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

او افزود: شهروندان می‌توانند در صورت هرگونه ناهماهنگی بین خبازان و عوامل اجرایی به نمایندگی غله شهرستان و همچنین مدیریت اجرایی طرح هوشمندسازی آرد و نان واقع در بانک سپه و فرمانداری‌ها مراجعه نمایند.

انتهای خبر/


ارسال دیدگاه