پلمب ۳۵ واحد صنفی به دلیل گران‌ فروشی در مازندران
مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد:

پلمب ۳۵ واحد صنفی به دلیل گران‌ فروشی در مازندران

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: ۳۵ واحد به دلیل گران‌ فروشی و عدم رعایت شئونات ماه مبارک رمضان در مازندران پلمب شدند.

به گزارش مازنداصناف،نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه از آغاز سفر تا نهم فروردین ماه امسال هزار و ۱۵۶ مورد بازرسی در استان انجام گرفت، گفت: در بازرسی‌های صورت گرفته هزار و ۷۹۶ مورد پرونده تشکیل شد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است.


او تعداد تخلفات کشف شده را هزار و ۸۳۷ مورد اعلام کرد و افزود: این تعداد تخلفات به دلیل گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور خرید بوده است که نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد افزایش داشته است.

کهنسال با اشاره به اینکه در بازرسی‌های انجام شده بیش از ۱۷ درصد بازرسی‌ها منجر به تشکیل پرونده شده است، گفت: ۳۵ واحد به دلیل گران‌فروشی و عدم رعایت شئونات ماه مبارک رمضان در استان پلمب شد.

او با اشاره به گشت‌های مشترک با سازمان جهاد کشاورزی، تعزیرات و دانشگاه علوم پزشکی مازندران ۱۶۴ پرونده تشکیل شد، افزود: از این تعداد پرونده ۴۰۰ پرونده به ارزش ریالی ۱۱۸ میلیارد ریال ثبت شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران ادامه داد: گشت‌های بازرسی و نظارت تا پایان ستاد ۲۴ فروردین ماه امسال ادامه دارد.

او اقلام توزیع شده در استان را ۱۲۵ تن گوشت قرمز منجمد، ۴۷۰ تن مرغ منجمد، ۹۶ تن سیب، ۸۶ تن پرتقال و ۶ هزار و ۴۰۹ تن خرما عنوان کرد.

کهنسال عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، گران‌فروشی، تقلب و ... مراتب را به تلفن ۱۲۴ و یا سامانه www.۱۲۴.ir اعلام کنند.

انتهای خبر/


ارسال دیدگاه