ایجاد ۷۷۲ اشتغال جدید با احیای ۸ شرکت ورشکسته
رئیس کل دادگستری مازندران خبر داد:

ایجاد ۷۷۲ اشتغال جدید با احیای ۸ شرکت ورشکسته

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: با احیای هشت واحد تولیدی در استان برای ۷۷۲ نفر اشتغال جدید ایجاد شده است.

به گزارش مازنداصناف، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری اظهار کرد: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب درحوزه تولید و رفع موانع و به ویژه کمک به رشد اقتصاد در شرایط فعلی وظیفه داریم در بخش‌های حقوقی و قضایی با حداکثر توان به مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی رسیدگی و بر اجرای صحیح قوانین نظارت کنیم.

رئیس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: ضرروت دارد ستاد اقتصاد مقاومتی با توان بیشتر و پیگیری مستمر و ویژه نسبت به مسائل این حوزه ورود کند البته درحال حاضر کارگروه‌ها مسائل و موضوعات را به صورت تخصصی دنبال می‌کنند نشست‌هایی طی سال گذشته با حضور مدیران شرکت‌ها و شهرک‌های صنعتی، همکاران قضایی و مجموعه رفع موانع تولید داشتیم، اقدامات خوبی انجام شد و مشکلات بسیاری از واحد‌های تولیدی در حوزه آب، برق و... با نظارت دستگاه‌های نظارتی رفع شده است.

وی تصریح کرد:همکاران ما در مجموعه دستگاه قضایی با تمام توان اهتمام ویژه در جهت کمک به این حوزه را داشتند با تلاش اداره تصفیه امور ورشکستگی ۲۶ شرکت تحت حمایت و نظارت اداره تصفیه در حال انجام امور خود هستند و ۲ هزار و ۲۰۹ کارگر به سرکار خود برگشته یا از بیکاری آن‌ها جلوگیری شده است.

اکبری بیان کرد: از ابتدای سال گذشته تا پایان بهمن ماه حدود ۶ شرکت ورشکسته که درحالت تعطیلی قرار داشتند که با پیگیری‌هایی انجام شده احیا و به چرخه تولید بازگشتند و ۲۳۴ نیرو حفظ و با احیای هشت واحد تولیدی برای تعداد ۷۷۲ نفر اشتغال جدید ایجاد شد.

انتهای خبر/


ارسال دیدگاه