توزیع بیش از ۱۰۰ تن اقلام تنظیم بازاری در شهرستان نور
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی نور خبر داد:

توزیع بیش از ۱۰۰ تن اقلام تنظیم بازاری در شهرستان نور

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نور، گفت: بیش از ۱۰۰ تن اقلام تنظیم بازاری در طرح ضیافت در این شهرستان توزیع می شود.

به گزارش مازنداصناف، هادی باقری در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: به منظور حمایت از اقشار مختلف مردم و ایجاد ثبات در قیمت‌ها، دولت خدمتگذار اقدام به پیاده‌سازی طرح ضیافت نموده و در این طرح، محصولات تنظیم بازاری با قیمت مناسب و به میزان کافی برای افزایش توان خرید آحاد جامعه در نظر گرفته شد.

وی افزود: با توجه به سهم‌بری و تخصیص از ناحیه معاونت بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، اقلامی چون سیب، پرتقال، گوشت قرمز و مرغ منجمد، شکر صنف، شکر خانوار و خرما با همگرایی و هم‌افزایی ادارات و نهادهای ذی ربط مانند جهاد کشاورزی، صمت، تعزیرات حکومتی، غله، تعاون روستایی، اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و... در نقاط مختلف شهرستان توزیع شده و در حال توزیع است.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نور، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق اطلاعیه های صادره از سوی این مدیریت و در فضاهای مجازی شهرستان مراکز عرضه این محصولات را شناسایی و کالای مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

باقری با اشاره به نظارت و بازرسی میدانی ادارات و نهادهای ذی ربط مسوول ، از مردم به ویژه شهروندان نوری خواست تا هرگونه گزارش در زمینه تخلفات صنفی را به ادارات مربوط و یا سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

پایان پیام/


ارسال دیدگاه