برگزاری نمایشگاه فروش بهاره قائمشهر تا ۲۵ اسفند ماه
رئیس اتاق اصناف قائم‌شهر خبر داد:

برگزاری نمایشگاه فروش بهاره قائمشهر تا ۲۵ اسفند ماه

رئیس اتاق اصناف قائم‌شهر با بیان اینکه ۱۵۰ غرفه در نمایشگاه عرضه‌ی کالای قائمشهر وجود دارد، گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از ۱۶ اسفند ماه آغاز و تا تاریخ ۲۵ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش مازنداصناف، کیومرث قلی‌زاده رئیس اتاق اصناف قائم‌شهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: نمایشگاه فروش بهاره از ۱۶ اسفند در محل نمایشگاه‌های بین المللی استان مازندران واقع در قائمشهر آغاز به کار و هم اکنون در حال برگزاری است.

وی افزود: برپایی این قبیل نمایشگاه‌ها علاوه بر توسعه اقتصادی منطقه به دلیل یک جا بودن غرفه‌های متنوع می‌تواند نیازمندی‌های شب سال نو شهروندان را تأمین کند.

رئیس اتاق اصناف قائم‌شهر، خاطرنشان کرد: علاوه بر این، برپایی نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای تولیدکنندگان داخلی و بومی است تا بتوانند جدیدترین محصولات خود را در معرض دید عموم قرار دهند و انتخاب را برای بازدیدکنندگان آسان‌تر کنند.

این مسئول ادامه داد: پوشاک،کیف و کفش، گل و گیاه، آجیل و خشکبار، شمع و ماهی شب عید از جمله محصولات قابل عرضه در این نمایشگاه است.

قلی‌زاده تصریح کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان قائمشهر با ۱۵۰ غرفه فعال در محل برگزاری نمایشگاه بین المللی در حال برگزاری است.

وی اذعان کرد: نمایشگاه فروش بهاره در قائمشهر از شانزدهم اسفندماه آغاز و تا بیست و پنجم اسفندماه دائر است و علاقمندان می توانند هر روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از محل نمایشگاه بازدید و اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان قائمشهر ادامه داد: این نمایشگاه مورد نظارت و بازرسی روزانه توسط بازرسان دستگاه‌های نظارتی و اتاق اصناف، قرار می‌گیرد.

انتهای خبر/


ارسال دیدگاه