بیانیه اتاق اصناف ایران در راستای دعوت از جامعه اصناف به مشارکت در انتخابات

بیانیه اتاق اصناف ایران در راستای دعوت از جامعه اصناف به مشارکت در انتخابات

اتاق اصناف ایران در بیانیه‌ای، جامعه اصناف کشور را به مشارکت در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش مازنداصناف،انتخابات در کشورمان مظهر اراده ملی و تنها مسیر صحیح و حقیقی است که می‌تواند حاکمیت ملی مردم را تضمین کند. در این میان بدون شک حضور پرشکوه و پرشور مردم موجب وحدت ملی، وحدت ملی منجر به قدرت ملی، قدرت ملی ضامن امنیت ملی و امنیت ملی زمینه‌ساز شکوفایی علمی و حل مشکلات گوناگون سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور خواهد بود.


اینک که در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نیز ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری قرار گرفته‌ایم، اهمیت و نقش و جایگاه این دو نهاد در ساختار سیاسی و تصمیم‌گیری کشور بر هیچ کس پوشیده نیست.


اتاق اصناف ایران، اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی سراسر کشور و مجموعه‌های ذی‌ربط به سهم خویش از ملت فهیم و رشید ایران اسلامی دعوت می‌کنند با مشارکت فعال خویش در صحنه انتخابات و انتخاب نمایندگانی در تراز مجلس شورای اسلامی بستر لازم برای شکل‌گیری مجلسی کارآمد را فراهم کنند و علاوه بر حضور فعال و موثر در انتخابات، به هر شکلی که می توانند زمینه ساز مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ باشند.


ان‌شاءالله در این انتخابات همانند گذشته خانواده بزرگ اصناف و بازاریان کشور و تمامی تشکل‌ها و فعالان صنفی و اقتصادی با همراهی ملت شریف ایران اسلامی حضور و حرکت ماندگار دیگری را رقم خواهند زد.

منبع: روابط عمومی اتاق اصناف ایران

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه