تشدید نظارت بر نانوایی‌ها و جلوگیری از تعطیلی خودسرانه/ مراکز خرید برنج در روزهای آینده فعال می‌شوند
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران اعلام کرد:

تشدید نظارت بر نانوایی‌ها و جلوگیری از تعطیلی خودسرانه/ مراکز خرید برنج در روزهای آینده فعال می‌شوند

خیریانپور با تاکید بر نظارت بر نانوایی‌ها و کیفیت پخت نان و جلوگیری از تعطیلات خودسرانه نانوایی‌های استان، گفت: در روز‌های آینده مراکز خرید برنج در استان آغاز بکار کنند.

به گزارش مازنداصناف،حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در جلسه کمیته اقدام مشترک با تاکید بر نظارت بر نانوایی‌ها و کیفیت پخت نان و جلوگیری از تعطیلات خودسرانه نانوایی‌های استان، گفت: تامین میوه شب عید شامل سیب و پرتقال از طریق تعاون روستایی استان مورد پیگیری قرار گیرد و در ایام پایانی سال با تعدد مراکز توزیع، مشکلی در توزیع میوه شب عید نداشته باشیم.

او با بیان اینکه لازم است میوه شب عید از کیفیت خوبی برخوردار باشد، افزود: از همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود برای تامین گوشت قرمز مورد نیاز استان بهره‌گیری شود و پیگیری‌های لازم از طریق سازمان جهاد کشاورزی برای تامین گوشت قرمز گرم و منجمد برای شهروندان مازندرانی انجام گیرد و از هفته‌های آینده به وفور در فروشگاه‌های سطح استان توزیع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران برای تامین گوشت قرمز گرم پیشنهاد کرد می‌توان در صورت امکان و فراهم بودن زیرساخت‌ها در ازای صادرات محصولات کشاورزی به قزاقستان و سایر کشورها، دام زنده وارد کرد و پس از کشتار در کشتارگاه‌ها در فروشگاه‌های سطح استان توزیع شود.

خیریانپور گفت: در روز‌های آینده مراکز خرید برنج در استان آغاز بکار کنند و گزارش خرید روزانه به استانداری اعلام شود.

او بانک کشاورزی و بانک توسعه تعاون را موظف کرد برای تامین منابع مالی خرید برنج بر اساس تفاهم‌نامه سه جانبه با استانداری اقدامات لازم را انجام دهند و تعاون روستایی استان نیز در این زمینه ورود پیدا کند و شهرستان‌ها با نصب بنر مراکز خرید برنج را به شهروندان اطلا‌ع رسانی کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: از ابتدای اسفند تا ۱۵ اسفندماه گوشت مرغ به وفور در استان توزیع شود.

بابک مومنی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: در ایام پایانی سال مازندران میزبان حجم وسیعی از مسافران نوروزی است و از آنجایی که خدمات زیادی به این تعداد از مسافران ارایه می‌دهیم لازم است از امکانات ملی برخوردار باشیم.

او افزود: با توجه به اینکه جهاد کشاورزی استان مازندران خدمات ملی به مسافران ارایه می‌دهد نیازمند حمایت‌های ملی هم است و باید از سهم بیشتری در اقلام اساسی برخوردار شود.

مومنی در این جلسه گزارشی از آخرین نشست خود با وزیر جهاد کشاورزی و مجموعه معاونین اقتصادی و بازرگانی وزارت پیرامون خرید توافقی برنج و تامین اقلام اساسی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز ارایه کرد.


ارسال دیدگاه