۲۰۰ تفاهم‌نامه اقتصادی خارجی در دولت سیزدهم
رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور خبر داد:

۲۰۰ تفاهم‌نامه اقتصادی خارجی در دولت سیزدهم

رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور با اشاره به تلاش شبانه روزی دولت سیزدهم برای توسعه کشور، گفت: ۲۰۰ تفاهم‌نامه اقتصادی خارجی در ۲ سال گذشته امضا شد.

به گزارش مازنداصناف، حجت الاسلام حسن درویشیان روز شنبه در آیین بهره برداری از طرح های حوزه شهری مازندران در قائمشهر افزود: بیش از ۲ هزار طرح مهم در دهه فجر در کشور افتتاح شده است که برخی از این پروژه‌ها سابقه تعطیلی چند دهه ای داشته اند.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم برای اجرایی شدن این طرح ها در طول سال وقت و هزینه صرف کرده است.

رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور گفت: اکنون زمان کار جهادی و محدود نبودن به زمان اداری است و رییس جمهور ۴۵ سفر استانی و بیش از ۲۰۰ تفاهم نامه خارجی برای توسعه اقتصادی کشور امضا کرده است.

وی ادامه داد: هفت هزار واحد تعطیل با ۱۶۰هزار میلیارد تومان اعتبار در دولت سیزدهم راه اندازی و احیا شده است.

حجت الاسلام درویشیان با اشاره به اینکه از نظر شخص رئیس جمهور و دولت سیزدهم مازندران استان اولویت دار است، گفت: مسوولان استان بدانند که مورد حمایت دولت هستند و با جدیت به کار خود ادامه دهند.

وی با بیان این که، برخی امور باید به صورت جدی پیگیری شود تا به پاسخ لازم رسید، گفت: امروز با امپریالیسم و معاند خبری مواجه هستیم و این ضرورت را ایجاد می کند تا خدمات نظام به درستی و جامع به جامعه ارائه شود.

حجت الاسلام درویشیان گفت : بزرگترین سرمایه و پشتوانه نظام مردم هستند و با ارائه خدمات بیشتر حتما این سرمایه اجتماعی افزایش می یابد.

وی ادامه داد: از هر اقدامی که موجب کاهش بهره وری در دستگاه های اجرایی می شود از جمله کوتاهی، تنبلی و ترک فعل باید پرهیز شود.

حجت الاسلام درویشیان گفت : در مازندران با ظرفیت های بالا، می توان در آن کارهای زیادی انجام داد البته کشور نیز دارای ظرفیت های بالقوه فراوانی است که بخشی از آنها به فعلیت رسیده است و بخشی دیگر بدلیل غفلت ها مهجور مانده است.

رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور توضیح داد: دولت سیزدهم در حوزه های گردشگری اقدامات خوبی انجام داده است و توجه به زیرساخت های لازم به ویژه در استان های شمالی موردنظر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: کشور در کنار گردشگری زیارت در گردشگری طبیعت هم ظرفیت دارد که باید برای توسعه آن تلاش شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه