جزئیات تازه از طرح «عید تا عید» تشریح شد
در نشست مجازی روسای اتاق‌های اصناف سراسر کشور؛

جزئیات تازه از طرح «عید تا عید» تشریح شد

نشست مجازی روسای اتاق‌های اصناف سراسر کشور در خصوص طرح «فروش فوق‌العاده عید تا عید» برگزار شد و سرپرست معاونت کسب و کار اتاق اصناف ایران به تشریح جزئیات این طرح پرداخت.

به گزارش مازنداصناف، علی محمودیان در این نشست بیان کرد: امسال نگاه وزارت صمت معطوف به افزایش تعداد نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا است. از این رو اتاق اصناف ایران به عنوان متولی این امر، اقدامات ویژه‌ای را دنبال می‌کند.

 زمان ثبت نام مصرف‌کنندگان؛ ۲۴ بهمن
وی افزود: گام نخست طرح «فروش فوق‌العاده عید تا عید/نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره» آغاز شده است و واحدهای صنفی در حال ثبت نام برای مشارکت در این طرح هستند. اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی نیز اجرای ماموریت‌های محوله را آغاز کرده‌اند و گام دوم این طرح که ثبت نام و اعتبارسنجی مصرف‌کنندگان است از ۲۴بهمن و از طریق سایت www.eidtaeid.ir آغاز خواهد شد.

اطلاع رسانی مستمر سایت اتاق اصناف ایران
محمودیان بیان کرد: سایت اتاق اصناف ایران به عنوان مرجع خبری این طرح با اختصاص منوی مخصوص «فروش فوق‌العاده عید تا عید/نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره» به نشانی https://otaghasnafeiran.ir/eidtoeid به اطلاع رسانی مستمر می‌پردازد. پوستر مخصوص این طرح در ابعاد مختلف و قابل چاپ برای استفاده اتحادیه‌ها بارگزاری شده است؛ به نحوی که امکان افزودن لوگوی اتحادیه و اتاق اصناف شهرستان و چاپ و استفاده از آن وجود دارد.
همچنین آدرس https://ef.otaghasnafeiran.ir از سوی اتاق اصناف ایران برای روسای اتاق‌های اصناف سراسر کشور تعریف شده است تا اطلاعات مربوط به نمایشگاه‌های مورد تایید را وارد کنند. به این ترتیب به زودی فهرستی معتبر از نمایشگاه های عرضه مستقیم در اختیار خواهیم داشت و به این واسطه حقوق واحدهای صنفی احیاء خواهد شد.

ثبت نام بیش از ۱۵ هزار واحد صنفی
سرپرست معاونت کسب و کار اتاق اصناف ایران بیان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۵هزار واحد صنفی ثبت نام کرده‌اند و این آمار به طور لحظه‌ای در حال افزایش است.
وی بیان کرد: در خصوص توزیع کالاهای اساسی، مجموعه‌هایی اولویت یافته اند که در این طرح ثبت نام کرده و نقش پر رنگی داشته باشند.

امتیاز بندی اتاق‌های اصناف
محمودیان گفت: در پایان این طرح امتیازاتی برای اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها در نظر گرفته می‌شود. زیباسازی فضای نمایشگاه و خلاقیت ها از معیارها است. چراکه معتقدیم فضای نمایشگاهی باید در شان مردم عزیزمان باشد. همچنین توزیع اقلام با کیفیت اولویت است. به نحوی که مردم از حس خرید در نمایشگاه‌های عرضه مستقیم احساس رضایت کنند. در این نمایشگاه مردم می‌توانند با استفاده از نرم افزاری که در نظر گرفته شده است در نظرسنجی شرکت کنند. لذا نظرات مردمی در امتیازدهی به اتاق های اصناف معیار مهمی خواهد بود.
وی افزود: پیشنهاد ما این است که با توجه به نزدیکی به ایام ماه مبارک رمضان، از جذابیت‌های فرهنگی در این نمایشگاه‌ها استفاده شود.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران

انتهای خبر/


ارسال دیدگاه