شناسایی 2000 مودی فاقد پرونده مالیاتی با تراکنش میلیاردی در مازندران
مدیرکل امور مالیاتی مازندران خبر داد:

شناسایی 2000 مودی فاقد پرونده مالیاتی با تراکنش میلیاردی در مازندران

مدیرکل امور مالیاتی مازندران از شناسایی حدود دو هزار مودی با تراکنش چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بدون پرونده مالیاتی در استان خبر داد.

به گزارش مازنداصناف، محسن اسلامی ورکی، پیش ازظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران با تاکید بر تبیین نقش مالیات در جامعه گفت: یکی از آثار و دلیل ایجاد تورم کسری بودجه است.

وی فرهنگ سازی مالیاتی مسئله بسیار مهم بیان کرد و گفت: باید به مردم گفته شود که مالیات در چه بخش‌هایی هزینه می‌شود.

اسلامی با اظهار اینکه تنظیم بازار مالی از طریق مالیات انجام می‌شود، گفت: مالیات خانه‌های خالی لوکس و ماشین‌های گران قیمت برای تنظیم بازارهای مالیاتی صورت می‌گیرد.

مدیر کل امور مالیاتی با اشاره به اینکه در استان مازندران بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی پیش بینی شده بود که ۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان مربوط به درآمدهای پیش بینی شده مالیاتی است، افزود: ۹۶ درصد درآمدهای پیش بینی شده در مازندران مربوط به درآمدهای مالیاتی است.

اسلامی تصریح کرد: گفت در ۱۰ ماه گذشته در استان مازندران شش هزار و ۷۰۰ میلیارد مالیات وصول شد که نسبت به سال گذشته ۴۲ رشد داشته است.

وی شناسایی مودیان جدید را از دلایل رشد وصول مالیات در استان بیان کرد و گفت: هزار میلیارد تومان عوارض ارزش افزوده نیز در استان وصول شده است و این مبلغ به شهرداری‌ها دهیاری‌ها بخشداری‌ها پرداخت شده است.

مدیرکل امور مالیاتی مازندران با اشاره به فعالیت اداره مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی گفت: تراکنش‌های مشکوک بانکی در این حوزه بررسی و رصد می‌شود.

وی از شناسایی کلینیک پزشکی که از دستگاه پوز دامداری استفاده می‌کرد، خبر داد و گفت: تمامی این حساب‌ها تحت عنوان تراکنش‌های مشکوک بررسی و کنترل می‌شود.

اسلامی از شناسایی ۱۹۸۶ مودی دارای تراکنش بین ۱ تا ۱۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت: این افراد با تراکنش چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی فاقد پرونده مالیاتی بوده‌اند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه