کشف ۱۰ هزار قلم انواع روغن صنعتی احتکاری در بابل
فرمانده انتظامی بابل خبر داد:

کشف ۱۰ هزار قلم انواع روغن صنعتی احتکاری در بابل

بابل- فرمانده انتظامی بابل از کشف ۱۰ هزار قلم انواع روغن صنعتی، فیلتر روغن و فیلتر هوای خودرو به ارزش ۸ میلیارد ریال که در یک انبار احتکار شده بود، خبر داد.

به گزارش مازنداصناف،سرهنگ علی داداش تبار گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شهرستان بابل با اشرافیت و هوشمندی خود از دپوی تعداد زیادی روغن صنعتی در یکی از انبارهای حاشیه این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی از انبار مذکور بازرسی کردند که در این عملیات ۱۰ هزار قلم انواع روغن موتور، فیلتر روغن و فیلتر هوا خودرو احتکار شده کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل ارزش کالاهای مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۸ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه انبار مذکور پلمب و یک نفر نیز دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ داداش تبار با اشاره به قاطعیت پلیس در برخورد با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه احتکار کالا یا فعالیت‌های غیرقانونی مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت پلیسی ۱۱۰ به مأموران پلیس اعلام کنند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای خبر/


ارسال دیدگاه