راه‌اندازی شورای حل اختلاف تخصصی اصناف قائم‌شهر در آینده‌ای نزدیک
رئیس اتاق اصناف قائم‌شهر خبر داد:

راه‌اندازی شورای حل اختلاف تخصصی اصناف قائم‌شهر در آینده‌ای نزدیک

رئیس اتاق اصناف قائم‌شهر گفت: با پیگیری‌های اتاق اصناف قائم‌شهر از قوه قضاییه و مکاتبه با دادگستری شهرستان، به زودی شورای حل اختلاف تخصصی اصناف در اتاق اصناف این شهرستان، راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش مازنداصناف، کیومرث قلی‌زاده رئیس اتاق اصناف قائم‌شهر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به گله‌مندی‌هایی مردمی که از بازار قائم‌شهر وجود داشت و به ما منتقل شده است، جلسه‌ای با حضور هیئت رئیسه اتاق اصناف قائم‌شهر و اداره صمت برگزار گردید.

وی افزود: تصمیم این جلسه برای حل مشکلات و شکایات مردمی، راه‌اندازی شورای حل اختلاف تخصصی اصناف در محل اتاق اصناف قائم‌شهر بود.

رئیس اتاق اصناف قائم‌شهر، خاطرنشان کرد: بر همین اساس، با پیگیری‌های اتاق اصناف از قوه قضاییه و مکاتبه با دادگستری شهرستان، به زودی شورای حل اختلاف تخصصی اصناف در اتاق اصناف این شهرستان، راه‌اندازی خواهد شد.

 

قلی‌زاده در ادامه از تفاهم‌نامه سه جانبه اتاق اصناف قائم‌شهر، دانشگاه آزاد و سازمان فنی‌وحرفه‌ای شهرستان خبر داد و گفت: در این تفاهم‌نامه که در جهت ارتقای سطح علمی و کیفی دانش بازاریان و کسبه به امضا رسید مقرر شد تا شرایط بسیار خاصی برای ادامه تحصیل بازاریان قائم‌شهری رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه