نظارت بر قیمت مرغ تشدید می‌شود
سرپرست جهاد کشاورزی مازندران:

نظارت بر قیمت مرغ تشدید می‌شود

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران بر لزوم تشدید نظارت بر قیمت مرغ تأکید کرد و گفت: مشکلی در تامین و توزیع گوشت مرغ وجود ندارد.

به گزارش مازنداصناف،  بابک مومنی  در جلسه قرارگاه امنیت غذایی جهاد کشاورزی مازندران که با حضور اعضای قرارگاه و حضور برخط مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها برگزار شد بر مدیریت و نظارت قیمت مرغ و بازار تاکید کرد و افزود: قیمت نامناسب مرغ را نباید در هیچ شهرستانی شاهد باشیم.

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: مشکلی در تامین و توزیع گوشت مرغ در مازندران وجود ندارد.

وی از بررسی قیمت مرغ، وضعیت تولید و جوجه‌ریزی و موجودی برنج در انبارها و کارخانه‌های شالیکوبی شهرستان‌ها در این قرارگاه خبر داد و بیان کرد: مقرر شد میزان موجودی برنج در انبارها و کارخانجات شالیکوبی از سوی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها با ارائه آمار دقیق به قرارگاه امنیت غذایی جهاد کشاورزی مازندران اعلام شود تا در جلسه هیئت دولت از سوی وزیر جهاد کشاورزی مورد بررسی قرار گیرد.

مومنی گفت: براساس مصوبه کمیته اقدام و امنیت غذایی مقرر شد ۵۰ درصد مرغ تولیدی استان از طریق اتحادیه مرغداران به کشتارگاه‌های استان معرفی تا پس از پس کشتار مرغ آماده به طبخ به میدان بهمن و فروشگاه‌های سطح استان با قیمت مصوب توزیع شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه