هدفگذاری ۶۵۰ شغل در نوشهر با بهره‌برداری از بزرگترین هتل درحال ساخت کشور
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران خبر داد:

هدفگذاری ۶۵۰ شغل در نوشهر با بهره‌برداری از بزرگترین هتل درحال ساخت کشور

کی از بزرگترین طرح‌های گردشگری مازندران که از یک دهه پیش برنامه‌ریزی برای اجرای آن در شهرستان نوشهر آغاز شده بود، اکنون با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته و با اضافه شدن ۵۱۲ واحد اقامتی و یک هزار و ۴۰۰ تخت گردشگری، برای ایجاد دست‌کم ۶۵۰ فرصت شغلی جدید در این شهرستان هدفگذاری شده است.

به گزارش مازنداصناف، بزرگترین هتل در حال ساخت کشور که با استانداردهای روز دنیا در نقطه‌ای ساحلی از شهرستان نوشهر ساخته شده این روزها مراحل پایانی تجهیز و آماده‌سازی را پشت‌سر می‌گذارد و به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران قرار است به زودی وارد مدار گردشگرپذیری و اشتغال‌زایی مازندران شود.

حسین ایزدی با بیان این‌که از ایجاد بیش از ۶۵۰ فرصت شغلی گردشگری در مازندران با افتتاح این طرح بزرگ گردشگری در نوشهر خبر داد و گفت: این پروژه که در قالب یک هتل بزرگ با سرمایه‌گذاری ۲۰ هزار میلیارد ریالی در نوشهر اجرا شده، ٥١٢ واحد اقامتی با ظرفیت یک‌هزار و ۴۰۰ تخت دارد که در ۳۱ طبقه با مساحت زیربنای ١٢٠ هزار متر مربع ساخته شده است.

وی افزود: علاوه بر واحدهای اقامتی در این هتل بزرگ، چندین مجموعه‌ پذیرایی و تفریحی شامل رستوران، فست‌فود و رستوران گردان، استخر، سالن آمفی‌تئاتر، مجموعه‌های سرگرمی و تفریحی اعم از بولینگ، بیلیارد، فروشگاه و سینما و چندین رویال‌سوییت و پرزیدنت‌سوییت نیز ایجاد شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران خاطرنشان کرد: طرح گردشگری بزرگ آراز نوشهر، بزرگترین هتل در حال ساخت کشور به شمار می‌رود که تحول بزرگی در صنعت گردشگری منطقه به ویژه شهرستان نوشهر ایجاد خواهد کرد.

ایزدی افزود: نوشهر یکی از گردشگرپذیرترین شهرستان‌های استان است و تقریبا در طول سال به عنوان مقصد سفر گردشگران مورد توجه قرار دارد. به همین دلیل وجود تاسیسات گردشگری با تنوع سطح خدمات از جمله نیازهای اساسی این شهرستان گردشگرپذیر است.

وی با بیان این‌که ایجاد زیرساخت‌های گردشگری از اولویت‌های توسعه گردشگری است، گفت: طرح‌های خوبی در سراسر استان در حال ساخت است که در آینده نزدیک می‌تواند بخش زیادی از نیازهای گردشگری را تامین کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه