مهار تورم با رشد تولید ممکن می‌شود
رئیس اتاق اصناف بابل:

مهار تورم با رشد تولید ممکن می‌شود

صادقی، رئیس اتاق اصناف بابل گفت: اکنون با توجه به مشکلات اقتصادی در جامعه‌ای که رشد تولید جمعیت به حداقل رسیده و شعار سال نیز رشد تولید و مهار است باید به این اعتقاد برسیم که رشد تولید موجب مهار تورم خواهد شد.

به گزارش مازنداصناف، رضا صادقی در گفت وگو با خبرنگار ما با بیان این که بازارچه بارفروش مرکز دادوستد و پیشانی اصناف مازندران است، گفت: موضوعی که موجب ارتقای سطح کیفی و عملکردی ما می‌شود، مقوله آموزش است‌.

وی با بیان این که بابل از قدیم به نام بارفروش و مرکز داد و ستد معروف بوده است و اکنون ما در سطح کشور مدعی این هستیم که مازندران، پیشانی اصناف کشور بوده و شهرستان بابل نیز پیشانی اصناف مازندران است، افزود: اکنون با توجه به مشکلات اقتصادی در جامعه‌ای که رشد تولید جمعیت به حداقل رسیده و شعار سال نیز رشد تولید و مهار است باید به این اعتقاد برسیم که رشد تولید موجب مهار تورم خواهد شد.

نماینده اصناف مازندران در اتاق اصناف ایران با عنوان این که خیاطان در زمره میراث‌داران هنر ایرانی هستند، ادامه داد: برای پیشرفت باید استراتژیک متمایز داشته باشیم و امروزه خلق ایده، جایگاه ویژه‌ ای در پیشرفت کسب‌ و کارها دارد و ورکشاپ‌های تخصصی و آموزشی، زمینه‌ساز خلق ایده خواهد بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه