تقویت جایگاه صنفی و زیرساخت های صادراتی اهم موضوعات نشست کمیسیون تولید و صادرات

تقویت جایگاه صنفی و زیرساخت های صادراتی اهم موضوعات نشست کمیسیون تولید و صادرات

در دومین جلسه کمیسیون تولید و صادرات اتاق اصناف ایران پیرامون موضوع تقویت جایگاه صنفی، بالابردن توان واحدهای تولیدی، تقویت زیرساخت های صادراتی و بازاریابی برای بازارهای هدف تبادل نظر شد.

به گزارش مازنداصناف،دومین جلسه کمیسیون تولید و صادرات اتاق اصناف ایران با حضور قاسم نوده فراهانی نماینده وزیر صمت و دبیر هیات رئیسه در اتاق اصناف ایران، رضا صادقی رئیس، بابک غفاری، نائب رئیس و محمود شاهدی عضو کمیسیون تولید و صادرات ، برخی از مدیران و کارشناسان اتاق اصناف ایران و نیز حضور مجازی برخی دیگر از اعضای این کمیسیون برگزار شد. 

 در این نشست پیرامون موضوع تقویت جایگاه صنفی، بالابردن توان واحدهای تولیدی، تقویت زیرساخت های صادراتی و بازاریابی برای بازارهای هدف تبادل نظر شد. 


همچنین مباحثی در خصوص برگزاری کلاس های آموزشی برای بازارهای صادارتی، بررسی میزان آمار و اطلاعات واحدهای تولیدی در استان ها و شهرستان های کشور، بازدیدهای میدانی از واحدهای تولیدی کشور، رایزنی های اقتصادی با مسئولان زیربط تولید و صادرات، شناسایی افراد توانمند و نخبه در حوزه تولید و صادرات و حمایت از کارگاه های تولیدی کوچک مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد راهکارهایی برای این امور مهم، در جلسات بعد، پیشنهاد شود.

منبع: اتاق اصناف ایران

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه