درخشش مدیرمسئول مازنداصناف در نخستین جشنواره رسانه‌ای خزر
با اعلام نفرات برتر از سوی داوران صورت گرفت؛

درخشش مدیرمسئول مازنداصناف در نخستین جشنواره رسانه‌ای خزر

مجتبی قربانی مدیر مدیرمسئول پایگاه خبری مازنداصناف و خبرنگار بلاغ مازندران توانست در ایستگاه پایانی جشنواره منطقه‌ای خزر حائز دو رتبه در بخش‌های گزارش و مصاحبه این رویداد رسانه‌ای شود.

به گزارش مازنداصناف، آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای خزر در چالوس با حضور استاندار مازندران، مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیران استان‌های شمالی کشور و جمعی از خبرنگاران رسانه‌های گروهی در سالن همایش کانون فکری کودکان و نوجوانان در چالوس برگزار شد.

نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای خزر که به عنوان پیش جشنواره رسانه‌ای آستراخان روسیه برگزار شده بود، پس از داوری از سوی داوران مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسامی برگزیدگان آن مشخص و در آیین اختتامیه این رویداد از منتخبان بخش‌های نه گانه، با لوح و تندیس جشنواره تجلیل شد.

 

                       

 

با اعلام نفرات برگزیده، مجتبی قربانی  با اثر گردشگری دریایی حلقه مفقوده در مازندران / پای تسهیل‌گری دستگاه‌ها در جذب سرمایه‌گذار می‌لنگد حائز رتبه سوم بخش مصاحبه و با اثر جنگ ذرت‌ها / اهلیت خریداران حلقه مفقوده در واگذاری‌ها  شایسته تقدیر در بخش گزارش شناخته شد.

 

 

بدین ترتیب، قربانی با کسب دو عنوان در بخش‌های گزارش و مصاحبه در این رویداد رسانه‌ای خوش درخشید و شمارگان افتخارات رسانه‌ای خود را در رویدادهای رسانه‌ای گوناگون به عدد 27 رساند.

انتهای پیام/

 

 

 

 


ارسال دیدگاه