آغاز رزمایش تشدید نظارت و بازرسی بر بازار لاستیک و روغن خودرو در مازندران/با متخلفان قاطعانه برخورد می‌شود
معاون نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران:

آغاز رزمایش تشدید نظارت و بازرسی بر بازار لاستیک و روغن خودرو در مازندران/با متخلفان قاطعانه برخورد می‌شود

معاون بازرسی سازمان صمت مازندران از آغاز رزمایش تشدید نظارت و بازرسی بر بنگاه‌های اقتصادی استان خبر داد و گفت: این طرح با اولویت نظارت بر بازار لاستیک و روغن موتور خودرو انجام خواهد پذیرفت.

به گزارش مازنداصناف، اسماعیل هادی‌نژاد معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اجرای رزمایش نظارتی با مشارکت  و هم افزایی بیش از 50 تیم بازرسی و ستادی بصورت ویژه نظارتی از شانزدهم آبان‌ماه  با هدف رصد و مدیریت کنترل و نظارت بر بازار بصورت سراسری در سطح استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: طرح مزبور به صورت شرکت بازرسان شهرستان‌های همجوار و به‌صورت تیمی با اولویت نظارت بر لاستیک و روغن موتور خودرو انجام خواهد پذیرفت.

معاون نظارت، بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران، تصریح کرد:  بر همین اساس با توجه ظرفیت‌های فنی سامانه‌های جامع تجارت و جامع انبارها تمرکز بر هدفمندی بازرسی ها و نظارت هوشمند بر روند توزیع و عرضه کالاها و ضرورت برنامه ریزی  در این خصوص این رزمایش ضمن تشدید نظارت بر زنجیره تامین،توزیع و عرضه کالاهای اساسی و... با هرگونه التهاب در بازار و افزایش غیر قانونی قیمت تخلفاتی نظیر گرانفروشی، احتکار، عرضه خارج از شبکه، تقلب، عدم صدور صورتحساب، قاچاق و... تحت رصد مستمر بازرسان استان قرار گرفته که با جدیت و سرعت پیگیری و با این موارد برخورد قانونی خواهد شد.


هادی‌نژاد گفت: این طرح نظارتی تا اطلاع ثانوی بصورت ویژه در همه شهرستانهای سطح استان با اعلام اولویت نظارتی هفتگی اجرا خواهد گردید.


وی متذکر شد: شهروندان استان در صورت مواجهه با هرگونه تخلفات صنفی می توانند با شماره 124 تماس حاصل نموده و شکایات خود را ثبت نمایند .

 

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه