نرخ مصوب دستمزد استادکاران رامسر اعلام می‌شود
رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی رامسر:

نرخ مصوب دستمزد استادکاران رامسر اعلام می‌شود

نرخ گذاری دستمزد استاد کاران طی چهار سال گذشته به علت برخی کاستی‌ها و بخشنامه‌های صادره از اختیارات این اتحادیه سلب شده بود، اما اکنون با حضور اتحادیه جدید و الزامی شدن نرخ گذاری‌ها، در حال ساماندهی دستمزدها هستیم.

به گزارش مازنداصناف، محمد جواد حلاجیان در گفتگو با خبرنگاران با بیان این که در این اتحادیه ۷۸۰ جواز ساختمانی صادر شده که ۶۸۰ واحد صنفی فعالیت دارند، گفت: زیر مجموعه اتحادیه مصالح ساختمانی شهرستان رامسر شامل، سیمان فروشی، آهن فروشی، لوازم ساختمانی (برق و کاشی و سرامیک، شیشه و…..) گازکشی و تاسیسات برقی است.

وی با تقدیر از اعضای هیئت مدیره اتحادیه مصالح ساختمانی به جهت تلاش ها و پیگیری در این حوزه، تصریح کرد: نرخ گذاری دستمزد استاد کاران طی چهار سال گذشته به علت برخی کاستی ها و بخشنامه های صادره از اختیارات ازاین اتحادیه سلب شده بود، اما اکنون با حضور اتحادیه جدید و الزامی شدن نرخ گذاری ها، در حال ساماندهی دستمزدها هستیم.

رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی رامسرt خاطرنشان کرد: عدم نرخنامه مصوب و بی نظمی در اعلام دستمزد سبب نارضایتی از طرف تمامی صاحب کاران و سازندگان شده بود و سبب شده بود از پرسنل افغان و استادکاران شهرهای دیگر استفاده شود که با عزم اتحادیه این وضعیت ساماندهی شد و از این ماه تمام نرخ دستمزدهای استادکاران ساختمانی به اطلاع مردم می رسد.

حلاجیان با اشاره به نرخ بالای مالیات گفت: نرخ بالای مالیات تمامی کسبه را تحت فشار قرار داده بود و تمهیداتی اندیشیده شد تا به کمک اتاق اصناف، کلاس های آموزشی برای کسبه برگزار شود.

منبع: خبرگزاری بازار

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه