ابطال بدون علت پروانه‌های کسب تا پیگیری رفع مشکلات سامانه نوین اصناف
نائب رئیس کمیسیون قوانین و مقررات خبر داد:

ابطال بدون علت پروانه‌های کسب تا پیگیری رفع مشکلات سامانه نوین اصناف

نائب رئیس کمیسیون قوانین و مقررات گفت: بنابر اطلاعات واصله از برخی اتحادیه‌ها، تعدادی از پروانه‌های کسب که پیش تر در سامانه ایرانیان اصناف ثبت شده‌اند و اعتبار ایشان گاها تا سه سال آینده است، متاسفانه به علت مشکلات پیش آمده در سامانه نوین اصناف ابطال شده‌اند.

به گزارش مازنداصناف، مجید حاتمی  نائب رئیس کمیسیون قوانین و مقررات گفت: بنابر اطلاعات واصله از برخی اتحادیه های شهرستان کنگاور، تعدادی از پروانه های کسب که پیش تر در سامانه ایرانیان اصناف ثبت شده اند و اعتبار ایشان گاها تا سه سال آینده است، متاسفانه به علت مشکلات پیش آمده در سامانه نوین اصناف ابطال شده‌اند.

 مجید حاتمی رئیس اتاق اصناف شهرستان کنگاور استان کرمانشاه ادامه داد: خوشبختانه این موضوع به سرعت به کمیسیون قوانین و مقررات اتاق اصناف ایران ارجاع داده شد و در حال حاضر در حال پیگیری موضوع از سامانه نوین اصناف هستیم.

وی تاکید کرد: ابطال بدون علت پروانه های کسب مشکلات و تبعات گسترده ای دارد و واحدهای صنفی که به طور قانونی فعالیت می کنند نباید با مشکلات یک سامانه دچار خسران مالی و معنوی شوند. مشتریان با مراجعه به واحدهای صنفی دارای پروانه کسب به آن ها اعتماد می‌کنند و اگر ببینند که این پروانه در سامانه ابطال شده است، خسارت وارده به واحد صنفی غیرقابل جبران است.

نائب رئیس کمیسیون قوانین و مقررات اتاق اصناف ایران تصریح کرد: علاوه بر این، ابطال بدون علت پروانه های کسب اعضای هیات مدیره و هیات رئیسه تشکلهای صنفی نیز به مراتب ابعاد گسترده تری دارد. لذا از سامانه نوین اصناف انتظار می رود تا اهتمام بیشتری در رفع مشکلات پیش آمده، داشته باشند.

 حاتمی بیان کرد: پیگیری های کمیسیون قوانین و مقررات اتاق اصناف ایران نشان می دهد که این مشکل در حال رفع است و جای نگرانی برای واحدهای صنفی وجود ندارد. 

منبع: اتاق اصناف ایران

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه