دستگیری یک آرایشگر زن به اتهام سرقت طلاجات مشتریان در نکا
فرمانده انتظامی شهرستان نکا خبر داد:

دستگیری یک آرایشگر زن به اتهام سرقت طلاجات مشتریان در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری آرایشگر زنان که طلا و زیور آلات مشتریان خود را به طرز ماهرانه و حرفه‌ای سرقت می‌کرد، خبر داد.

به گزارش مازنداصناف، سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان زن به مراجع انتظامی مبنی بر سرقت و یا مفقود شدن طلاجات و زیور آلات آنان، موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان نکا قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی‌های همه جانبه و با توجه به مفقود شدن طلاجات شاکیان پرونده پس از حضور آرایشکر زن و همراه وی در منازل آنان، ماموران به این دو زن مظنون و با اخذ دستور قضایی متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت طلاجات مشتریان خود با شگردی خاص و متبحرانه و در حین انجام کار اعتراف کرد.

او با بیان اینکه متهم ضمن اعتراف به ۶ فقره سرقت از مشتریان خود، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهر وندان توصیه کرد مراقب شگرد‌های شیادان باشند و هر فرد غریبه‌ای را تحت عنوان آرایشگر، تعمیر کار و مامور ارگان‌های مختلف به منازل راه ندهند و بعد از شناسایی و مشاهده کارت شناسایی اجازه ورود دهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه