برگزاری نمایشگاه دام و طیور از 28 شهریورماه در قائم‌شهر
معاون جهاد کشاورزی مازندران خبر داد:

برگزاری نمایشگاه دام و طیور از 28 شهریورماه در قائم‌شهر

معاون جهاد کشاورزی مازندران از برگزاری نمایشگاه دام، طیور، شیلات، زنبور عسل و فرآورده‌های لبنی در شهرستان قائم‌شهر خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه امسال در محل نمایشگاه بین‌المللی استان مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش مازنداصناف، محمدمهدی عباس‌زاده بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه دام، طیور، شیلات، زنبور عسل و فرآورده‌های لبنی در شهرستان قائمشهر خبر داد و گفت: این نمایشگاه از ۲۸ تا ۳۱ شهریور ماه امسال در محل نمایشگاه بین‌المللی استان مازندران برگزار می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حضور جمعی از تولیدکنندگان، واردکنندگان، متخصصین و فعالان اقتصادی برگزار می‌شود، درباره اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: معرفی کالاها و محصولات جدید، ایجاد فرصت تعامل با تولیدکنندگان، بازرگانان و متخصصین بخش دام و طیور، آشنایی با دستاوردهای علمی و تکنولوژی و مبادله دانش، بررسی و شناسایی نیاز مشتریان، ارزیابی نحوه افزایش توان صنعت دام و طیور از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه می‌تواند پل ارتباطی دانشگاه، صنعت و بهره‌برداران باشد، افزود: با توجه به حجم بالای تولیدات دام و طیور در مازندران و تعداد زیاد بهره‌برداران در این بخش، ارتباط با نمایشگاه‌های تخصصی کشاورزی سبب افزایش تولید و حرکت به سمت استقلال پایدار را به دنبال خواهد داشت.

عباس زاده تصریح کرد: حضور در این نمایشگاه فرصتی مناسب برای دیدار با طیف وسیعی از مدیران انجمن‌ها و اتحادیه‌ها، مسؤولان، کارشناسان و سرمایه‌گذاران، پرورش دهندگان دام و طیور، توزیع و تامین کنندگان تجهیزات صنعتی، صتایع خوراک، شرکت‌های دارویی است.

 وی با بیان اینکه این نمایشگاه در ۴۵ غرفه و با حضور هشت استان کشور برگزار می‌شود، گفت: این نمایشگاه از ساعت ۱۷ لغایت ۲۲ برای بازدید متخصصین، محققین، تولیدکنندکان و بهره برداران بخش کشاورزی و عموم مردم در محل نمایشگاه بین‌المللی قائم شهر برپاست. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه