آغاز‌ به‌کار نمایشگاه فروش پاییزه در بابل+زمان و مکان بازدید
رئیس اتاق اصناف بابل اعلام کرد:

آغاز‌ به‌کار نمایشگاه فروش پاییزه در بابل+زمان و مکان بازدید

رئیس اتاق اصناف بابل از آغاز به کار نمایشگاه فروش پاییزه در بابل خبر داد و گفت: محصولات این نمایشگاه در ۶۰ غرفه به مدت ۹ روز به شهروندان عرضه می‌شود.

به گزارش مازنداصناف، رضا صادقی رئیس اتاق اصناف بابل در گفت‌وگو با خبرنگاران از آغاز به کار نمایشگاه ملزومات دانش آموزی در این شهرستان خبر داد و گفت: محصولات نمایشگاه در ۶۰ غرفه به مدت ۹ روز به شهروندان عرضه می‌شود.

وی افزود: علاقه مندان می‌توانند هر روز تا ۲۴ شهریور ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲:۳۰، نوشت افزار (لوازم التحریر)، کیف، کفش و ملزومات دانش آموزان، پوشاک و فرم مدارس را با کیفیت و قیمت مناسب از مرکز نمایشگاهی شهرستان بابل، دانشگاه نوشیروانی، جنب مصلی بزرگ شهرخریداری کنند.

رئیس کمسیون تولید وصادرات اتاق اصناف کشور از عرضه پوشاک و فرم مدارس با قیمت مناسب در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در این نمایشگاه بیش از ۵ غرفه برای پوشاک مدارس در نظر گرفته شده است و واحد‌های تولیدی برای عرضه مستقیم شرکت کرده اند.

رئیس اتاق اصناف بابل ادامه داد: محصولات نمایشگاه فروش پاییزه با تخفیف ۱۰ تا ۲۰ درصدی عرضه می‌شود.

صادقی با بیان اینکه حضور تولید کننده‌ها در نمایشگاه و عرضه مستقیم میتواند یکی از عوامل حمایت از تولید کننده‌ها باشد؛ گفت: هدف اصلی این نمایشگاه برای دهک‌هایی است که تفاوت قیمت را در این نمایشگاه با فروشگاه‌های بیرون به خوبی لمس کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه