جزییات برنامه‌های بسیج اصناف به مناسبت هفته بسیج اصناف و بازاریان
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور اعلام کرد:

جزییات برنامه‌های بسیج اصناف به مناسبت هفته بسیج اصناف و بازاریان

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور از برنامه های بسیج به مناسبت هفته بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی خبر داد.

به گزارش مازنداصناف، رئیس سازمان بسیج اصناف کشور در نشست خبری امروز که در جمع اصحاب رسانه برگزار شده بود از فعالیت های مختلف بسیج اصناف به مناسبت هفته بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی خبر داد.

 غلامرضا حسن پور در این نشست با تبریک هفته بسیج که از ۲۹ مرداد الی ۴ شهریور برگزار می شود، روز شمار هفته بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور منتشر کرد و گفت: یکی از مهمترین برنامه های سازمان بسیج اصناف در این هفته رزمایش گروه ۶۰۰ نفره جهادی، فنی و تخصصی است که از دوم شهریورماه به مدت یک هفته گروه های جهادی در روستاها و مناطق محروم و حاشیه ی شهرها حضور پیدا می‌کنند و مشکلات و نیازهای اولیه منازل مسکونی که در قالب تعمیرات و نوسازی می باشد را مرتفع می کنند.

وی تصریح کرد: در گام بعدی همایش تخصصی بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی را با حضور مسئولان لشگری و کشوری خواهیم داشت که در حاشیه این مراسم نمایشگاهی نیز جهت عملکرد گزارش ده ساله فعالیت بسیج اصناف را نیز خواهیم داشت.

حسن پور افزود: در راستای برگزاری برنامه های هفته بسیج اصناف اتاق اصناف ایران ، اتاق بازرگانی و اتاق های اصناف کشور اتحادیه ها در همه استان ها همکاری لازم را در جهت بهتر برگزار شدن فعالیت ها دارند.

رئیس سازمان بسیج اصناف همچنین از برگزاری نشست های جهاد تبیین در اتاق ها،اتحادیه ها، مجتمع های تجاری مساجد بازار و استفاده از فضای مجازی خبر داد و گفت: در راستای تبیین دستاوردهای بسیج اصناف در رفع موانع اقتصادی بویژه با استفاده از بستر فضای مجازی،سرکشی از تولیدی‌ها و نشست با فعالان اقتصادی با موضوع رونق صادرات و تجلیل از تولیدکنندگان و صادر کنندگان نمونه صنفی را در برنامه های این هفته خواهیم داشت.

وی همچنین از برگزاری نشستهای فقه بازار، تجلیل از مربیان فقه بازار و بازرسان بسیج ،دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان و شهرستان و برپایی مراسم سوگواری و تجلیل از فعالان اربعین –تجلیل از خانواده های موفق اصناف و بازار و آغاز رزمایش تخصصی قشر و حضور کاروان جهادی تخصصی در عرصه های خدمت رسانی تهیه واهدای بسته های معیشتی خبر داد.

منبع:  پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه