پلمب ۴۴ واحد ضایعات فروشی متخلف در جویبار
جانشین فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

پلمب ۴۴ واحد ضایعات فروشی متخلف در جویبار

جانشین فرمانده انتظامی مازندران از پلمب ۴۴ واحد ضایعات فروشی متخلف و کشف ۴ خودروی در حال اوراق در جویبار خبر داد.

به گزارش مازنداصناف،سرهنگ سیدموسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مطالبات مرمی و دستور اکید فرمانده انتظامی کل انتظامی کشور مبنی بر دستگیری سارقان و مالخرها، اولین مرحله از طرح عملیاتی ساماندهی خرید و فروش ضایعات با بکارگیری۶۰ تیم عملیاتی در شهرستان جویبار به اجرا در آمد.

 
وی افزود: در بررسی های صورت گرفته کارشناسان و کارگاهان انتظامی و پلیس آگاهی، فروش اقلام مسروقه یکی از موضوعات مهم در بحث سرقت بود که در شهرستان جویبار با داشتن ۲۲۰ واحد خرید و فروش ضایعات این طرح اجرا شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی و در حوزه های مختلف ماموریتی پلیس به اجرا در آمد، اظهار کرد: در اجرای این طرح ۱۰ دستگاه موتورسیکلت فاقد شماره موتور و پلاک انتظامی و همچنین ۴ خودروی در حال اوراق از ضایعات فروشی ها نیز کشف شد.

حسینی اظهار داشت: یکی دیگر از موضوعات، سرقت سیم و کابل برق هوایی بود که در این خصوص مردم بیشتر آسیب می بینند و در بررسی های صورت گرفته مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از قبیل سیم برق و مخابرات، لوازم ساختمانی آهن آلات، اموال عمومی و دولتی و لوازم خودرو  از ضایعات فروشی های متخلف کشف شد.

وی در ادامه از پلمب ۴۴ واحد ضایعات فروشی متخلف در شهرستان جویبار خبر داد و گفت: در اجرای این طرح، ۳۴ واحد ضایعات فروشی به دلیل نداشتن مجوز و پروانه کسب و ۱۰ واحد صنفی هم به دلیل خرید و فروش اقلام سرقتی نیز پلمب شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از ادامه این طرح در استان خبر داد و با اشاره به عزم قاطع پلیس در دستگیری سارقان و مالخرها از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه