نظارت اصلی بر بازار باید از سوی اتحادیه و اتاق‌های اصناف انجام گیرد
رئیس سازمان صمت مازندران در جمع بازاریان رامسر:

نظارت اصلی بر بازار باید از سوی اتحادیه و اتاق‌های اصناف انجام گیرد

رئیس سازمان صمت مازندران، گفت: اعتقاد داریم نظارت اصلی بر بازار باید از سوی اتحادیه و اتاق‌های اصناف باشد تا این خود نظارتی باعث پیشگیری از وقوع برخی تخلفات احتمالی گردد.

به گزارش مازنداصناف، نادعلی کهنسال رئیس سازمان صمت مازندران در جمع بازاریان، روسای اتحادیه‌های صنفی و اتاق اصناف در شهرستان رامسر  با بیان اینکه اصناف باعث رونق اقتصادی در جامعه بوده، از اینرو همواره نگاه ویژه و قابل اتکا به این عزیزان در کشور وجود داشته است؛ گفت: بیش از ۶۰۵ اتحادیه صنفی هم اکنون در استان در حال فعالیت هستند.

وی افزود: اعتقاد داریم نظارت اصلی بر بازار باید از سوی اتحادیه و اتاق‌های اصناف باشد تا این خود نظارتی باعث پیشگیری از وقوع برخی تخلفات احتمالی گردد.

رئیس سازمان صمت مازندران، گفت: اصناف باعث رونق اقتصادی در جامعه بوده، از این رو همواره نگاه ویژه و قابل اتکا به این عزیزان در کشور وجود داشته است.

کهنسال خاطرنشان کرد: جامعه اصناف و بازار در تمامی برهه‌ها امتحان خود را به خوبی پس داده و همواره پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقدسات دینی بوده است.

وی با اشاره به اینکه بازار علاوه بر رونق اقتصادی می‌تواند باعث پویایی، نشاط اجتماعی و سر زندگی در جامعه گردد؛ نقش اصناف را در مناسبات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و دینی، خطیر و حائز اهمیت بر شمرد.

رئیس سازمان صمت مازندران، اذعان کرد: در انتخابات اتاق‌های اصناف سراسر استان شاهد بودیم که بیشتر، نیرو‌های جوان عهده دار مسئولیت شده اند از اینرو انتظار داریم با همدلی، اتحاد، تعامل و با انرژی بیشتری نسبت به گذشته شاهد تغییر و تحولات مثبت در سطح بازار باشیم.

یادآور می شود در پایان این مراسم از اصناف و معتمدین بازار شهرستان رامسر تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه