کشف خط تولید غیرمجاز تنباکوی خارجی در آمل همراه با ۸۰۰ هزار بسته تنباکو و ۵۰ تن زغال
فرمانده انتظامی مازندران خبر داد:

کشف خط تولید غیرمجاز تنباکوی خارجی در آمل همراه با ۸۰۰ هزار بسته تنباکو و ۵۰ تن زغال

فرمانده انتظامی مازندران از پلمب یک سوله در شهرستان آمل که در آن اقدام به راه اندازی خط تولید غیرمجاز تنباکوی خارجی کردند خبر داد و گفت: ۸۰۰ هزار بسته تنباکو و ۵۰ تن زغال غیرمجاز به ارزش هزار میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش مازنداصناف، سردار حسن مفخمی شهرستانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  ماموران انتظامی شهرستان آمل با اقدامات اطلاعاتی از فعالیت افرادی در زمینه تولید تنباکو و زغال با مارک های خارجی تقلبی در یک سوله، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان آمل با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی سوله تولید و دپوی کالای مورد نظر شده و با هماهنگی های قضائی، محل مذکور را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این سوله، بیش از "۸۰۰ هزار بسته۵۰ گرمی تنباکو با مارک های خارجی" و همچنین بیش از۵۰ تن زغال کشف که بنا بر برآورد اولیه کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه بالغ بر هزار میلیارد ریال اعلام شده است.

سردار مفخمی با بیان اینکه در این رابطه سه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: متهمان در این سوله با ایجاد خط تولید، تنباکوها را با برچسب جعلی کشورهای عربی بسته بندی و به بازار عرضه می کردند که سه دستگاه مربوط به بسته بندی موجود در آن سوله نیز توقیف شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه