جزئیات درگیری ماموران سد معبر شهرداری با کسبه چهارشنبه بازار نور/غائله با ورود پلیس خاتمه یافت
فرمانده انتظامی نور:

جزئیات درگیری ماموران سد معبر شهرداری با کسبه چهارشنبه بازار نور/غائله با ورود پلیس خاتمه یافت

فرمانده انتظامی شهرستان نور از اختلاف و درگیری بین تعدادی از ماموران سد معبر شهرداری با کسبه "چهارشنبه بازار" در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مازنداصناف،  سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامی شهرستان نور از اختلاف و درگیری بین تعدادی از ماموران سد معبر شهرداری با کسبه "چهارشنبه بازار" در این شهرستان خبر داد. 

وی با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اختلاف و درگیری بین ماموران سد معبر با کسبه بازار هفتگی چهارشنبه بازار که منجر به مصدومیت یک کسبه شد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت .

 
فرمانده انتظامی نور، تصریح کرد: ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، اختلافات بر سر برپایی بازار هفتگی در یکی از خیابان های این شهرستان با شهرداری و مقاومت کسبه و بازاریان در برپایی این بازار بوده که موجب درگیری بین ماموران سد معبر با تعدادی کسبه شد.
 
قلی‌پور با اشاره به مصدومیت یک کسبه در این درگیری و تجمع اعتراضی دیگر بازاریان، متعاقب این حادثه، گفت: ماموران با ورود به صحنه و مذاکره با معترضان و دعوت آنان به آرامش و پیگیری موضوع از طریق مبادی قانونی، به این اعتراض و تجمع پایان دادند.
 
وی متذکر شد: در جهت احقاق حق طرفین و رفع موانع موجود، پلیس از طریق مراجع ذیصلاح پیگیری های لازم را در دستور کار دارد. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه