معرفی ۲۸ خبازی متخلف قائمشهر به تعزیرات حکومتی
مدیر جهاد کشاورزی قائمشهر:

معرفی ۲۸ خبازی متخلف قائمشهر به تعزیرات حکومتی

مدیر جهاد کشاورزی قائمشهر از معرفی ۲۸ نانوایی متخلف قائمشهر به تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: طرح پایش و رصد واحدهای صنفی با هدف شناسایی و برخورد با متخلفان صنفی با قاطعیت دستگاه‌های نظارتی ادامه دارد.

به گزارش مازنداصناف،  علی درویش‌نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید میدانی از نانوایی‌های این شهرستان اظهار کرد: طرح پایش و رصد واحدهای صنفی با هدف شناسایی و برخورد با متخلفان صنفی با قاطعیت دستگاه‌های نظارتی ادامه دارد.

وی افزود: بازدیدها و ارزیابی  عملکرد واحدهای خبازی ها برای ارائه خدمات مطلوب به مردم  از برنامه های محوری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان  در کنار دیگر دستگاه‌های مسؤول این شهرستان است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائمشهر بیان کرد: این طرح نظارتی،  حسب دستور و تاکیدات فرماندار و رئیس شورای آردو نان قائم شهر برای کم کردن صف‌های طولانی نانوایی‌ها و برخورد با خبازان متخلف در قالب اکیب های نظارتی با قوت ادامه خواهد داشت.

درویش‌نیا، طولانی شدن صفوف نانوایی‌ها را از نگرانی‌های مسؤولان ودلیل شدت یافتن بازرسان برای عادی شدن صف ها و عرضه نان نام برد که این کاربرای رفاه حال شهروندان تداوم دارد.

وی خاطرنشان کرد: در جریان رصدها و نظارت چند روز گذشته ۲۸ واحد نانوایی متخلف با تشکیل پرونده تنظیمی برای مجازات  به اداره تعزیرات حکومتی قائمشهر معرفی شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه