در این مراسم، آقای شیاِئو، مدیر فروش برند امویام درباره تمرکز امویام بر معرفی محصولات جدید و مدرن بر اساس نیاز و علاقه و ایرانیان، تکنولوژی به کار رفته در آریزو ۵ جدید اسپرت و هماهنگی این خودرو با علاقه ایرانیان به ورزش همینطور اسپانسرینگ امویام در مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی تنیس آزاد مردان سخنرانی کرد. در ادامه این مراسم هانی هردانیان، مدیر بازاریابی امویام درباره اهداف برند امویام، فعالیتهای بازاریابی، مسئولیتهای اجتماعی، افق پیش روی خانواده بزرگ امویام و البته مزیتهای این برند نظیر شبکه گسترده نمایندگیهای فروش و خدمات، فعالیتهای باشگاه مشتریان و برنامه امویام برای توسعه فعالیت در حوزه انرژیهای نو صحبت کرد.
در ادامه این مراسم کلید نمادین آریزو۵ جدید اسپرت به حامد مجد به عنوان اولین خریدار این سدان اسپرت اهدا شد. مجد که سابقه سالها فعالیت در حوزه مسابقات رالی به عنوان راننده، منتقد و گزارشگر را دارد پیشتر به عنوان خودرو شخصی خود از آریزو ۵ توربو استفاده میکرد و در این مراسم نیز در خصوص تجربه سواری با یک سدان اسپرت شهری صحبت کرد.
از جمله مهمترین تغییرات آریزو ۵ جدید اسپرت نسبت به نسخه قبلی میتوان به زبان طراحی خارجی جدید، طراحی داخلی لوکس و امکانات جدید این خودرو اشاره کرد. طراحی آریزو ۵ جدید اسپرت بر پایه جلوپنجره مشبک ماتریکسی با طرح «واترفال» و مه شکنهای جدید با طرح «ویندنایف»، سدان اسپرت امویام را از نظر ظاهری مشابه بهروزترین محصولات روز دنیا کرده است. اضافه شدن فرمان دی کات در کنار طرح جدید داشبورد، آرم رست، کنسول وسط و ... نیز طراحی داخلی این خودرو را لوکستر از هرزمانی کرده و در کنار اضافه شدن صندلی برقی راننده و گرمکن صندلیهای جلو این سدان را به انتخابی جذاب تبدیل کرده است.
همچنین در حاشیه این مراسم، امویام اکسسوریهایی را به نمایش گذاشت که تمرکز این برند بر سبک زندگی خاص در آینده نزدیک نشان میداد. برند امویام در راستای تصویر جدید برند خود یعنی ارائه محصولات بر پایه فشن و تکنولوژی به ویژه برای نسل جوان، از آریزو ۵ جدید اسپرت بهعنوان خودرویی جذاب برای جوانان رونمایی کرد و در آینده نیز قصد دارد با رونمایی از محصولاتی هیجانانگیز در همین راستا قدم بردارد.