احتمال رونمایی لاماری ایما فول آپشن هفته آینده/ فروش فوق العاده لاماری ایما آغاز شد
فراخوان دومین نوبت دهی شرکت آرین پارس موتور؛

احتمال رونمایی لاماری ایما فول آپشن هفته آینده/ فروش فوق العاده لاماری ایما آغاز شد

همزمان با فراخوان دومین نوبت دهی شرکت آرین پارس موتور، شنیده ها حاکی از آن است که این خودروساز هفته آینده از یکی از محصولات جدید خود یعنی لاماری ایما هیبرید یا لاماری ایما فول آپشن رونمایی خواهد کرد.

به گزارش مازنداصناف، شرکت آرین پارس موتور در آخرین اطلاعیه خود از ادامه ثبت نام اولیه «لاماری ایما» مربوط به دوره اول سیستم یکپارچه عرضه خودروهای داخلی برای فراخوان دومین مرحله نوبت دهی تعیین شده در سیستم مذکور، خبر داد. شرکت آرین موتور پارس در تکمیل خبر، اعلام کرد: «براین اساس از افراد واجد شرایط دعوت بعمل می‌آید تا برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام و عقد قرارداد فروش ویژه با قیمت قطعی و موعد تحویل ۹۰ روز کاری از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ تا پایان روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۴ به صورت آنلاین با مراجعه به آدرس اینترنتی http://sales.lamari.ir اقدام کنند.

در این طرح فروش خودرو لاماری ایما به قیمت مصوب یک میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان با تحویل ۹۰ روزه و به صورت نقدی به فروش می‌رسد.» همچنین، سایر متقاضیان محترم نیز می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق در بخش "استعلام نوبت‌دهی" برای استعلام و مشاهده نوبت ثبت‌نام خود اقدام کنند.

همزمان با فراخوان دومین نوبت دهی شرکت آرین پارس موتور، شنیده ها حاکی از آن است که این خودروساز هفته آینده از یکی از محصولات جدید خود یعنی «لاماری ایما هیبرید» یا «لاماری ایما فول آپشن» رونمایی خواهد کرد

همزمان با فراخوان دومین نوبت دهی شرکت آرین پارس موتور، شنیده ها حاکی از آن است که این خودروساز هفته آینده از یکی از محصولات جدید خود یعنی «لاماری ایما هیبرید» یا «لاماری ایما فول آپشن» رونمایی خواهد کرد.

پیشتر مدیران ارشد این خودروساز از گسترش سبد محصولات در تابستان سال جاری خبر داده بودند، به نظر می رسد محتمل ترین گزینه برای رونمایی توسط این شرکت طی هفته آینده نسخه فول آپشن «لاماری ایما» باشد. باتوجه به اینکه لاماری ایما از بدو عرضه موفق به کسب سهم بازار قابل توجهی شده است، عرضه محصول فول آپشن توسط آرین پارس موتور می تواند اقبال فروش این خودرو را افزایش دهد.

منبع: خبرگزاری بازار

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه