شناسایی اعضای باند مافیای برنج در مازندران
استاندار مازندران خبر داد:

شناسایی اعضای باند مافیای برنج در مازندران

استاندار مازندران با بیان اینکه تا کی باید به این سمت برویم که مافیای برنج برای ما و کشاورزان تعیین تکلیف کند، گفت: همه باند مافیا شناسایی شدند و زمانش که فرا برسد همه را افشا می‌کنیم.

به گزارش مازنداصناف، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در جلسه شورای سیاست‌گذاری بخش کشاورزی مازندران با بیان اینکه ماجرای برنج ماجرای پیچیده‌ای است و مافیای بزرگی پشت این قضیه قرار دارند و منافع کلانی پشت آن است، گفت: تا کی باید به این سمت برویم که مافیای برنج برای ما و کشاورزان تعیین تکلیف کند، بنابراین باید در شورای سیاست‌گذاری برنامه‌هایی برای این محصول وجود داشته باشد.

او افزود: همه باند مافیا شناسایی شدند و زمانش که فرا برسد همه را افشا می‌کنیم.

استاندار مازندران ادامه داد: کسانی هستند که اراده دارند تا در بخش کشاورزی سرمایه‌گذاری کنند و باید راه را برای این افراد باز کنیم و به آن‌ها میدان دهیم.

حسینی پور گفت: موضوعات کشاورزی با دغدغه جدی مطرح می‌شود اما این مسایل باید مورد پیگیری قرار گیرد و باید بگوئیم جز دبیرخانه این شورا نمی‌تواند این مسیر را هموار کند.

او با بیان اینکه کشاورزی ما تشنه دانش‌بنیان است، افزود: کسی‌که در دبیرخانه شورای سیاست‌گذاری بخش کشاورزی کار می‌کند باید همه انگیزه کاری‌اش کشاورزی باشد و با علاقه در این دبیرخانه کار کند.

استاندار مازندران گفت: در حال حاضر متناسب با شرایط بحران کار می‌کنیم و باید همه این‌ها در شورای سیاست‌گذاری مشخص شود و با برنامه حرکت کنیم.

حسینی پور ادامه داد: استاتید فراوانی در حوزه کشاورزی هستند که آمادگی خود را برای فعالیت اعلام کردند و باید از تمامی صاحبنظران کشاورزی برای کمیته‌هایی که راه‌اندازی می‌شود استفاده کنیم.

استاندار مازندران گفت: معاونت اقتصادی برای فعال کردن دبیرخانه و کمیته‌های شورای سیاست‌گذاری بخش کشاورزی اقدام کند تا خروجی کار کمیته‌ها دستورکار جلسه شورای سیاست‌گذاری شود و به مرحله اجرا دربیاید.

وی اذعان کرد: صادرات یکی از موضوعات مربوط به زنجیره ارزش بخش کشاورزی است و باید نقش زنجیره‌ها در استان شناسایی شود و ببینیم نقش مازندران در زنجیره ارزش کجاست.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه