گلایه‌مندی اصناف بابل از افزایش نرخ نامتعارف عوارض کسب‌وکار/نتیجه بازنگری شهرداری تا 10 روز آینده اعلام می‌شود
رئیس اتاق اصناف بابل اعلام کرد:

گلایه‌مندی اصناف بابل از افزایش نرخ نامتعارف عوارض کسب‌وکار/نتیجه بازنگری شهرداری تا 10 روز آینده اعلام می‌شود

رئیس اتاق اصناف بابل از گلایه‌مندی اصناف این شهرستان از افزایش نرخ نامتعارف عوارض کسب‌وکار سال 1402 خبر داد و گفت: پیرو نشست با شهردار و اعضای شورای شهر مقرر شد تا طی 10 روز آینده نسبت به بازبینی و تعدیل عوارض کسب‌وکار اقدامات لازم صورت گیرد.

به گزارش مازنداصناف، در نشست مشترک  رضا صادقی «رییس اتاق اصناف شهرستان بابل» و هیات‌رییسه به‌همراه برخی پیشکسوتان و فعالین اصناف شهرستان با شهردار و برخی از اعضای شورای‌شهر درخصوص افزایش نرخ نامتعارف عوارض کسب‌وکار سال ۱۴۰۲ بحث و تبادل‌نظر شد.


رضا صادقی ضمن اعلام گلایه مندی اصناف بابل از افزایش نرخ نامتعارف عوارض کسب‌وکار سال ۱۴۰۲ ، اظهار کرد: با توجه به شعار سال باید در راستای «مهار تورم و رشد تولید» حمایت لازم جهت تسهیل امور بازار و کسبه سرلوحه کار مسئولین قرار گیرد.

وی ضمن ابراز قدردانی از عملکرد شورا و شهرداری، خواستار تعدیل و بازبینی عوارض کسب‌وکار بازاریان شهرستان شد.

در پایان این جلسه مقرر شد شهرداری و شورای‌شهر بابل طی ۱۰ روز نسبت به بازبینی و تعدیل عوارض کسب‌وکار اقدامات لازم را اتخاذ نمایند.

گفتنی است پیش از این، نخستین جلسه تخصصی و مشورتی با حضور پیشکسوتان اصناف و بازار در راستای تشکیل کانون پیشکسوتان و بازار برگزار شد.


در این جلسه رضا صادقی «رییس اتاق اصناف شهرستان بابل» به بیان اقدامات موثر هیات رییسه اتاق اصناف طی چند ماه اخیر پرداخت و نقش استفاده از تجربه پیشکسوتان بازار در ادامه مسیر فعالیت اتاق اصناف را بسیار حائز اهمیت برشمرد.


گفتنی است در این جلسه، برخی از پیشکسوتان بازار ضمن انتقاد از افزایش نامتعارف عوارض کسب‌وکار توسط شهرداری بابل، به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در جهت حمایت از اصناف و بازار پرداخته بودند که در همین راستا، دیدار امروز هیات رئیسه با شهردار وشورای شهر بابل برگزار شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه