بدعهدی برخی کشتارگاه‌ها قابل پذیرش نیست/برخورد قاطعانه با عوامل نابسامانی و بی نظمی در بازار مرغ
رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

بدعهدی برخی کشتارگاه‌ها قابل پذیرش نیست/برخورد قاطعانه با عوامل نابسامانی و بی نظمی در بازار مرغ

رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران با بیان اینکه با نابسامانی و بی نظمی در بازار با قاطعیت برخورد می‌کنیم؛ گفت: شاهد بدعهدی برخی کشتارگاه‌ها هستیم که قابل پذیرش نیست و اگر به همین روال ادامه دهند مجبور خواهیم بود به گونه ای دیگر برخورد کنیم.

به گزارش مازنداصناف، حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه وبیناری ستاد تنظیم بازار جهاد کشاورزی استان گفت: قیمت مرغ در واحدهای مرغداری ۵۲ هزار تومان و برای مصرف کننده ۷۳ هزار تومان است.

 وی ادامه داد: قیمت جوجه یکروزه در سراسر کشور بین ۱۵ هزار و ۹۰۰ تا ۱۶ هزار ۹۰۰ تومان اعلام شد و انجمن جوجه یکروزه متعهد شد بیشتر از این قیمت تحویل ندهد. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: با توجه به اینکه مازندران استان تامین کننده و تولیدکننده جوجه یکروزه است باید توجه بیشتری به قیمت ها شود.


عنایتی خاطرنشان کرد: مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها اختیارات تام شهرستانی را بر عهده دارند و تامین و توزیع مرغ و نظارت بر بازار بر عهده مدیران شهرستان هاست.


وی ادامه داد: تعاونی های شهرستانی متعهد شدند همکاری لازم را در جهت تامین مرغ به کشتارگاه ها را در دستورکار قرار دهند.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: موجودی مرغ در فارم ها مطلوب است و نگرانی از بابت کمبود مرغ وجود ندارد.


این مسوول تصریح کرد: به دنبال آرامش بازار هستیم و تلاش کردیم با تعامل با کشتارگاه ها امور را پیگیری کنیم اما شاهد  بدعهدی برخی کشتارگاه‌ها هستیم که قابل پذیرش نیست و اگر به همین روال ادامه دهند مجبور خواهیم بود به گونه ای دیگر برخورد کنیم. 

وی با بیان اینکه ما بر اساس سیاست و برنامه های وزارت جهاد کشاورزی کار می‌کنیم و خودسرانه اقدام به ارائه دستورالعمل نمی‌کنیم، گفت: با نابسامانی و بی نظمی در بازار با قاطعیت برخورد می‌کنیم. 

وی ادامه داد: مدیران جهاد کشاورزی پیگیری داشته باشند کشتارگاه ها را موظف به ارسال مرغ به استان تهران کنند.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران تاکید کرد: از وجود دلالان غافل نباشیم و باید شناسایی شوند تا برخورد قانونی با آنها صورت گیرد و از پلیس امنیت اقتصادی در این موضوع استفاده خواهیم کرد.


این مسوول خاطرنشان کرد: اداره کل دامپزشکی مسوولیت مستقیم در تخلیه و عدم وصول مرغ دارند.


عنایتی ادامه داد: از ظرفیت فرمانداران و تعاونی های مرغداران استفاده شود تا به روال قیمت مصوب ۷۳ هزار تومان برسیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه