کشف احتکار 20 میلیاردی کالاهای اساسی در قائم‌شهر
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران خبر داد:

کشف احتکار 20 میلیاردی کالاهای اساسی در قائم‌شهر

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف احتکار انواع کالاهای اساسی از یک انبار به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان قائمشهر خبر داد.

به گزارش مازنداصناف، سرهنگ محمد محمد پور رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در جمع خبرنگاران از کشف احتکار انواع کالاهای اساسی از یک انبار به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان قائمشهر خبر داد.

وی با اعلام این خبر، افزود: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار کالاهای اساسی، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از وجود یک انبار احتکار کالاهای اساسی و مواد غذایی در شهرستان قائمشهر مطلع شدند.

 رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، خاطرنشان کرد: کارشناسان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی با همکاری رابطان این پلیس در شهرستان"قائم شهر" و کارشناسان اداره صمت در بازدید از انبار شناسایی شده، مقادیر زیادی از کالاهای اساسی و مواد غذایی از جمله: قند، شکر، حبوبات و غیره در برندهای مختلف کشف شد.

محمدپور تصریح کرد: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند و همچنین پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به همراه متهم به مراجع قضائی ارسال شد.

وی با بیان اینکه قاچاق و احتکار کالا منجر به اخلال در نظام اقتصادی و نوسان قیمت کالاها خواهد شد، از مردم خواست در مقابله با قاچاق کالا و ارز و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا مراجع قضائی اطلاع دهند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه