وجود مدیران ناکارآمد علت اصلی مشکلات اقتصادی کشور
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس مطرح کرد:

وجود مدیران ناکارآمد علت اصلی مشکلات اقتصادی کشور

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مردم با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه هستند؛ گفت: مشخص است که وزارت اقتصاد عامل این مشکلات است و در واقع عمده مشکلات اقتصادی کشور به دلیل وجود مدیران ناکارآمد در این وزارتخانه است.

به گزارش مازنداصناف، علی اصغر باقرزاده در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به بررسی این موضوع در نشست اخیر کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: در این نشست محورهای استیضاح بررسی و خاندوزی هم توضیحاتی ارائه کرد که در نهایت متقاضیان استیضاح قانع نشدند و گزارش این جلسه به هیات رئیسه مجلس ارسال شد که در صورت به حد نصاب رسیدن امضاها موضوع استیضاح در صحن علنی بررسی شود.

وی افزود: متاسفانه از طرف وزارت اقتصاد فشارهای زیادی به متقاضیان استیضاح وارد و رایزنی های متعددی برای پس گرفتن امضاها انجام شد در حالی که نماینده استقلال دارد و باید اجازه دهند مسیر استیضاح به درستی طی شود؛ در این رابطه تلاش خواهم کرد که طرح استیضاح را به صورت مجدد مطرح و  دنبال کنم و به هیچ وجه این موضوع را رها نخواهم کرد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس یازدهم ادامه داد: چرا وزیر اقتصاد از استیضاح نگران است؟ به طور قطع هدف مجلس از استیضاح کمک به دولت است و به عنوان یکی از متقاضیان استیضاح معتقدم که تیم اقتصادی فعلی نه تنها نمی تواند به رفع مشکلات کمک کند بلکه در ماه های آینده مشکلات بیشتری را در حوزه اقتصادی به کشور تحمیل می کند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس یازدهم تصریح کرد: مردم با مشکلات اقتصادی زیادی مواجه هستند چه کسی باید برای رفع مشکلات اقتصادی تدبیر کند و نقش وزارت اقتصاد در این رابطه چیست؟ مشخص است که  وزارت اقتصاد عامل این مشکلات است و باید نقش خود را به خوبی ایفا کند در واقع عمده مشکلات اقتصادی کشور به دلیل وجود مدیران ناکارآمد در این وزارتخانه است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه