مسئولان نسبت به جابجایی بازار ماهی فریدونکنار اقدام کنند
رئیس راهنمایی و رانندگی فریدونکنار:

مسئولان نسبت به جابجایی بازار ماهی فریدونکنار اقدام کنند

یوسف‌تبار با بیان اینکه طی تعطیلات نوروزی سه نفر نیرو از استان به مجموعه انتظامی فریدونکنار اضافه شدند که فقط گره ترافیکی محدوده بازار ماهی فریدونکنار را مدیریت کنند؛ گفت: این کارها مانند یک مُسَکن برای درد است و مسئولان شهرستان باید فکری برای جا به جایی این بازار داشته باشند.

به گزارش مازنداصناف، علی یوسف‌تبار در جلسه شورای اداری فریدونکنار اظهارکرد: یکی از معضلات همیشگی در ایام تعطیلات برای فریدونکنار، ترافیک مقابل بازار ماهی بوده که امسال این موضوع با کمک فرماندار و فرماندهی انتظامی بسیار خوب مدیریت شد و ترافیکی نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه سه نفر نیرو از استان به مجموعه انتظامی فریدونکنار اضافه شدند که فقط در بازار ماهی به‌کارگیری شدند تا مشکل ترافیکی این محدوده را مدیریت کنند.

رئیس راهنمایی و رانندگی فریدونکنار تصریح کرد: البته این کارها مانند یک مُسَکن برای درد است و مسئولان شهرستان باید فکری برای جا به جایی این بازار داشته باشند چراکه ما امسال توانستیم این معظل را مدیریت کنیم اما سالی دیگر که تعداد خودروها و حجم مسافر بیشتر می‌شود چه کار باید کرد!؟

یوسف‌تبار یادآورشد: امسال در زمینه برخورد با متخلفان راهنمایی و رانندگی در فریدونکنار ۶۰ درصد افزایش را نسبت به سال گذشته داشتیم.

وی از کاهش آمار تصادفات نوروزی در فریدونکنار خبر داد و گفت: خوشبختانه امسال ۶۷ درصد کاهش تصادفات را در ایام نوروز نسبت به سال گذشته شاهد بودیم و بدترین تصادفات در این ایام دو تصادف منجر به جرح بود که به لطف الهی مجروحان به سلامت از بیمارستان مرخص شدند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه