کشف حدود 4 هزار عدد قرص روانگردان از یک عطاری در آمل
فرمانده انتظامی آمل خبر داد:

کشف حدود 4 هزار عدد قرص روانگردان از یک عطاری در آمل

فرمانده انتظامی آمل از شناسایی یک عطاری که در آن اقدام به فروش و توزیع قرص روانگردان می‌شد خبر داد و گفت: در این عملیات، سه هزار و ۷۳۹ عدد قرص روانگردان کشف شد.

به گزارش مازنداصناف،  سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی آمل از شناسایی یک عطاری که در آن اقدام به فروش و توزیع قرص روانگردان می‌شد در این شهرستان خبرداد و گفت: در این عملیات که توسط پلیس مبارزه با موادمخدر صورت گرفت، سه هزار و ۷۳۹ عدد قرص روانگردان کشف شد.

 

داداش تبار در تشریح جزییات این خبر، افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای مبارزه با سوداگران مرگ به دنبال یکسری اقدامات پلیسی، فردی را که اقدام به فروش قرص های روان گردان در سطح شهرستان آمل می کرد، را شناسایی کردند.

وی ادامه داد: با بررسی های شبانه روزی و با انجام چندین مرحله تحقیقات گسترده پلیسی، مشخص شد وی به صورت حرفه ای در زمینه تهیه و توزیع قرص های روانگردان در یک مغازه عطاری فعالیت مجرمانه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: با مشخص شدن روش کار متهم و شناسایی محل فعالیت وی، با هماهنگی قضائی، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات غافلگیرانه، فروشنده قرص های غیر مجاز را در محل فعالیت مجرمانه اش در یک عطاری دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبار با بیان اینکه ماموران در بازرسی از عطاری، سه هزار و ۷۳۹ عدد قرص روان گردان را کشف کردند، اظهار داشت: متهم به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تکمیل پرونده و انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

 


ارسال دیدگاه