یک‌هزار تُن گوشت مرغ در مازندران توزیع شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

یک‌هزار تُن گوشت مرغ در مازندران توزیع شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: یک‌هزار تُن گوشت مرغ از ۲۵ اسفند سال گذشته تاکنون باهدف مدیریت بازار عرضه و تقاضا در استان توزیع شد.

به گزارش مازنداصناف، روح الله سلگی روز شنبه در دیدارعیدانه استاندار با مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و ستادی مازندران در ساری، افزود: همچنین در روزهای گذشته ۲۵۰ تُن پرتقال و ۳۰۰ تُن سیب در استان توزیع شد که اجرای این طرح باعث ثبات قیمت اقلام خوراکی شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین این روزها ۲۷۴ نانوایی از ساعت هشت صبح تا ۲۳ شب به صورت یکسره مشغول به پخت و توزیع نان است و هیچ‌گونه محدودیتی در تامین این قلم غذایی در استان وجود ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران تصریح کرد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون هشت میلیون و ۹۰۰ هزار نفر شب اقامت گردشگران در استان ثبت شد و به طور متوسط هریک از این مسافران چهار شب در این دیار اقامت داشتند.

سلگی ادامه داد: فعالیت ۶۰ نوروزگاه در استان و ارایه خدمات بهداشتی و فرهنگی در آن از اقدامات مهم نوروزی امسال مازندران بود که در سال های گذشته این شرایط سابقه نداشت.

وی اضافه کرد: برچیده شدن چادرخوابی در استان از دیگر اقدامات مثبت در راستای خدمات رسانی مطلوب به گردشگران نوروزی در استان است و به عنوان مثال تنها در شهرستان ساری پنج هزار نفر اکنون در اماکن متبرکه اسکان دارند.

گفتنی است برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.


مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه