تشکیل تیم های بازرسی برای رصد بازارهای مازندران / با هرگونه گران‌فروشی و کم فروشی قاطعانه برخورد می‌شود
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

تشکیل تیم های بازرسی برای رصد بازارهای مازندران / با هرگونه گران‌فروشی و کم فروشی قاطعانه برخورد می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران از فعال شدن تیم های بازرسی و نظارت برای رصد بازارهای استان خبر داد و گفت: گران‌فروشی و کم فروشی اجناس و مایحتاج مورد نیاز مسافران نوروزی با همکاری تعزیرات حکومتی بررسی و پیگیری خواهد شد.

به گزارش مازنداصناف، روح الله سلگی شامگاه چهارشنبه در جریان بازدید میدانی از بازارهای استان ضمن گفت‌وگو با مسافران نوروزی و متصدیان توزیع کالاهای مصرفی در مناطق مرکزی استان در جریان کمبودها و نیازهای بازار قرار و با اشاره به تشکیل تیم‌های بازرسی و کنترل بازار در مازندران، گفت: مسافران در صورت مواجه با گران فروشی اجناس و دیگر مشکلات در حوزه کمبودهای احتمالی موارد را به ستادهای نوروزی شهرستان‌ها گزارش کنند.

‏معاون استاندار مازندران همچنین با تاکید بر مسئولیت مهم فرمانداران در حوزه کنترل بازار در ایام نوروز، افزود: گران‌فروشی و کم فروشی اجناس و مایحتاج مورد نیاز مسافران نوروزی با همکاری تعزیرات حکومتی بررسی و پیگیری خواهد شد.

‏جانشین استاندار در ستاد سفرهای نوروزی مازندران خاطر نشان کرد: به دستور استاندار مازندران طرح ویژه نظارتی بازار در ایام نوروز در سطح این استان اجرایی شد.

‏ سلگی گفت: رسیدگی به نیازهای خدماتی مسافران نوروزی در اولویت برنامه‌های مدیران مازندران قرار دارد.

‏وی همچنین از اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی با المان‌های محلی و بومی در شهرهای مازندران خبرداد وافزود: آشنایی مسافران با آئین‌های فرهنگی مازندران و باز آفرینی سنت‌های بومی این دیار کار ویژه فرهنگی ستادهای نوروزی استان است.

‏معاون استاندار مازندران با اشاره به مهمان نوازی مردم این استان، متذکر شد: امسال در کنار دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مردم نهاد این استان نیز در خدمت رسانی به مسافران نوروزی مشارکت دارند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه